ANGELICATO

Direktlänk till inlägg 8 juni 2007

Panter

Av angelica - 8 juni 2007 15:48

Minna tycker om min blogg och vill inte att den ska ta sommarlov alls ;D

Så nu behöver den inte vara liggandes :D weho ^^, 


Under resan ner till Skåne sov jag och Izabella mest. Vaknade ett par gånger då och då, första gången vid 4, då var Minna uppe redan, även fast jag var pigg så ides jag inte gå upp, så jag gick upp vid 10 ungefär.

Minnas katt KISSADE på golvet och det var ÄCKLIGT! Sen råkade Minna släppa kissens katt så det for en kissrand flygande genom luften för att sedan slå sig ned på mig -.- Fast det var som komiskt ändå! :D

När vi var i Stockholm så såg vi stället där "Förkväll" spelas in, kändes som speciellt att se det, tyckte Iza också :)

Sedan satt vi brevid en muskulös Rottweiler som hette Axel. Det var en annan hund som satt och skällde ganska mycket. Ett par gånger fick Axel världens aggressionsryck och skrämde nästan ihjäl personal, en gubbe skällde ut ägarna. Fast den var väldigt lugn och snäll rottisen iallafall!!

När vi hoppade av gnällde surpersonalgubben på oss. Visade sig nu att jag glömde kvar min batteriladdare med batterierna i =O Fast Minna är generös och har lånat ut sina batterier till mig ;) Thx! ;D



När vi kom hem till Minna så gick vi ut och glodde på den annorlunda naturen som ser ut som sagoskogar/regnskog o.O Sedan åt vi och gick ut och tittade på mer natur! Alla är helt fotogalna! :D Sedan åt vi glass, såg på tv och svamlade runt reste av kvällen ;)

När jag precis hade somnat med MP3:n på så hörde jag som sagt dödsskriket från katterna ;> hähä



Idag har vi förberett rabarperpaj, vart och tittat på VILDSVIN, och Minnas pappa köpte bäverkött ;O En hwel bäver i lådan, hel eller i bitar ;S creepy



Minnas kiiisse Panter är en liten drullkissemiss ;> Ack så söt. Nu ser han ut som en bonsaikatt

 
 
Anna

Anna

9 juni 2007 12:16

HAHA ASSÅ VA, "EN KISSRAND KOM FLYGANDE GENOM LUFTEN" XD

http://htp://annanas..bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av angelica - 28 december 2014 02:21

        Då var man på andra sidan jorden tillslut.  Varit här ungefär 3 veckor.  Känns fantastiskt att göra något annat än Luleå!   ...

Av angelica - 10 november 2014 18:21

Magkänslan har alltid rätt. Ibland går det bara inte att låta bli att vara en idiot. I slutändan var det ändå lika bra!Snart ger jag fingret åt allt här för ett bra tag, det är ungefär det som håller en vid ytan och ingen annan än jag själv som ger m...

Av angelica - 4 november 2014 22:05

        Finns mycket att säga, men blir inte mer. Varför? Magkänslan. ...

Av angelica - 26 oktober 2014 10:47


Av angelica - 28 juni 2014 23:08

Nån här som varit dit?

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards