ANGELICATO

Alla inlägg under juni 2007

Av angelica - 24 juni 2007 18:34

2007-06-23 är hitills den dagen då jag fått flest besökare på en dag -90st

Av angelica - 24 juni 2007 18:27

Pandoras nyfikenhet blev för stor, vilket gjorde att hon öppnade asken. Därvid flög alla olyckor och sjukdomar ut över världen. Pandora stängde asken precis innan Hoppet som var allt som fanns kvar, skulle lämna asken. Fram till dess hade människorna levt i full harmoni med världen. Världen upplevde sedan en tid av tröstlöshet till dess att Pandora åter öppnade asken för att befria även Elpis eller Hoppet, som kom ut ur asken i form av en liten fågel.


Det är därför man säger att "hoppet är det sista som lämnar människan".

Av angelica - 24 juni 2007 18:15

"LITE MAT I MAGEN!"


(Detta blogginläggs syfte är att terra en viss "Angelina Lindgren")

Sweety ;)


Hur länge har vi känt varandra nu egentligen?

-Egentligen från BB-tiden ;D

Av angelica - 23 juni 2007 21:18

Igår drog jag med moppen till Ersnäs, sedan for jag och Angelina.Lindgren in till staden och drog runt där i 3h.

Några fyllgrabbs kom fram och sa:

Han-Blev det mindre roligt nu när jag kom?

Angie-Jo, haha

Han-Ja, jag kunde tänka mig det, jag är inte så bra på att ragga! ;P



En kassör drog raggen på Ange, hennes svar som innehöll "Lite mat i magen" var hetaste någonsin XD tihi ;D



Såg anges låtsaskusin Morgan "med Stort M och litet organ" också.

Av angelica - 22 juni 2007 16:14

Sov en evighet i morse. Drömde att jag och kompisar lekte mörkergömma!

Planerna för dagen; är att fara till Angelina Lindgren och sociala ; >



Brorsans cross har strulat, något problem med nå lager och kolv. Den kunde ha skurit när som helst. Så UT med motorn och grejja på.

Av angelica - 21 juni 2007 23:54

"Livet är en sexuellt överförbar sjukdom med garanterad dödlig utgång."



Gnäll: Det kliar i ögonen och rinner, obehagligt.

Annat: Ska sova och sova länge imorgon, behagligt.



Thanks for the memories

even though they weren't so great

Av angelica - 21 juni 2007 11:35

Nu har jag iallafall käkat en macka, eller snarare en halv, för sen började vi prata om vad pålägget bestod av och då blev jag blä i huvudet :Z

Sista dagen för veckan och både Annika och jag är megatrötta ;/

Nu är vi i det "hemliga rummet" och arbetar


Du finns där i himlen.,

Av angelica - 21 juni 2007 00:56

Jag är vrålhungrig, men när jag äter mår min mage bara fy och blä :'((

Så det som min mage lever på nu är lunchen igår :(

JÄVLA SEPEHELVETE TILL MAG-FANSKAP!!!

Sedan kommer folk tro att jag dissar de, men jag är svintrött efter jobbet och vill vara för mig själv vilket jag inte kunnat vara sen innan sommarlovet, jag tycker om att vara för mig själv ibland och nu vill jag det, snart är jag social igen, tro mig ; p

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards