ANGELICATO

Alla inlägg under juni 2007

Av angelica - 14 juni 2007 00:33

Under resan hit till Skåne så sade jag av någon anledning en mystisk och möjligtvis lite stötande mening

"Minna, min svarta bög"

Kommer inte riktigt ihåg om jag sade så för att jag hade hört fel och upprepade det för att få veta vad som egentligen sades. Iaf, så läte det fult och det blev aningen uppståndelse om det ^^

Av angelica - 14 juni 2007 00:15

Alldeles nyss så kom Minnas katt Panter fram till mig och jamade, sen vände han sig mot rummet där maten och vattnet är och tittade på mig samtidigt som han jamade. Då ställde jag mig upp och frågade "Vad är det du vill Panter?" då sprang han in till rummet och ställde sig och tittade på mig, samtidigt som han fortsatte jama. Han gick fram till matskålarna och för att få veta vilken mat han ville ha eller om han ville ha vatten så lade jag fingrarna först på en av matskålarna, -han reagerade inte¨, så jag lade de på vattenskålen istället, -Då fick jag respons, han gnuggade huvudet mot min hand och mot skålen. Så jag gav nytt vatten till honom. Då blev han nöjd och satte sig och drack ;) Gullizzz

Av angelica - 13 juni 2007 00:05

Vi for till Danmark och jag tyckte om det!

Däremot tyckte jag inte om min RYGG, som bekant kommer jag inte överens med den. Höll på att få likadan sträckning som jag plågas av i perioder. DÄRFÖR blev det så att jag i hm panik tog 900mg o.O MEN VAFAN DET BLEV JU INTE BÄTTRE AV SÅ MYCKET hur som helst så var jag tvungen att köpa Voltaren gel och i stort sett dränka in ryggen med det -.-' Byta kropp någon?!


Min favoritaffär!


"mitt ideal är angelica" //Gabbi

MEN GABBI!

Du har så FÖRBANNAT härlig kroppsform!

GIVE ME!

Av angelica - 12 juni 2007 23:31

H I S T O R I E N  O M  "K O M P I S - P Ä P P L E T"


kompis-päpple


Det började igårkväll med att jag "paxade" en frukt av Emmi som generöst gav bort den. Sedan idag på stranden när jag tog första och enda tuggan så ville jag inte ha den längre, så jag gav bort den till Gabbi, som sedan inte heller ville ha den. Fanny funderade då på om hon ville ha den, och Minna demonstrerade genom att ta en tugga för att visa att päpplet var okej att äta även fast fler hade smakat av den. Sedan funderade Bella på om hon ville ha den så hon smakade också ett par tuggor av den.

Så: Tillslut var päpplet i stort sett uppäten, utan att ha haft en egentlig 'ägare'. Detta utspelade sig i ungefär 5 min i Skåne på en badplats!

Av angelica - 12 juni 2007 12:18

Vi har nyss ätit klart och ska nu fara och BADA ! :D

Kommer att bli härligt, det är så varmt ! ;O

Sedan ska vi kanske till ett travstall, förmodligen ska vi till islänningarna igen ;)



Tjingeling!

Av angelica - 12 juni 2007 01:29

Under dagen gick vi på stan, emmi och Gabbi har ju kommit ner hit till Skåne nu! Det var fruktansvärt varmt och jobbigt!



När vi kom hem käkade vi och jag, bella, gabbi och emmi gick på en långpromenad till två islandshästar!!!  SÅ FINA!!! GE MIG!!

Men,,, vi stötte också på en ödslig gård, vi såg burar och tänkte "Åh, kaniner, vi går och kollar!" När vi kom närmare mötte våra blickar burar, burar med vilda djur inspärrade, det var både vuxna harar och ungar. Vattnet var smutsigt och fullt av alger, det var fruktansvärt. Känslan var sånt obehag, sådan förtvivlan över hur man kan göra så mot djur.

Därför - Ska vi (Snarare Minna som är bra på att prata) ringa till djurskyddsmyndigheten eller vart man nu ringer och göra en anmälan!

Dessutom för att citera Fanny "De som hade dem har jakthundsuppfödning och troligen så använder de hararna till mindre roliga upplevelser"


Av angelica - 10 juni 2007 22:50

Du går ut och letar upp närmaste tågräls ;D

Av angelica - 10 juni 2007 15:36

Jag började dagen med att gå och duscha, sedan fortsatte dagen med ett mycket tråkigt besked.



Nu har vi städat klart för ett tag sedan, de andra ligger och sover (?) medans jag inte finner ro för det. Jag vill bada. Har blivit lite röd på axlarna och skuldrorna, det syns inte så mycket och besvärar inte än och syns mest i toaletten. Vi smörjer in oss med skydd som galningar.



På marknaden igår kunde man  k ö p a  detta till sin vovve;

F R E S T A D ? ;D

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards