ANGELICATO

Alla inlägg under juni 2007

Av angelica - 17 juni 2007 00:21




Hugs and Kisses!



Angående bilderna från Skåne-resan så är de på gång och kommer upp någon dag i veckan på pixbox, beroende på när jag orkar, vill och kan lägga upp de.

Av angelica - 15 juni 2007 22:51

Mitt huvud värker so satan så ingen beskrivning mer om dagen än att vi space-sminkar oss nu och att vi gått på stan i Malmö och Lund!

Av angelica - 14 juni 2007 18:16

Jag och Bella sminkar Minna ;)

Av angelica - 14 juni 2007 15:03

Imorse vaknade jag sist av alla. Jag Gabbi och Minna tog bussen till ICA för att handla. När vi var klara fick vi vänta på bussen hem i 45 min. Då gick vi och köpte varsin glass. Jag och Minna gick till två piercingsstudios, men ingen av de hade rengöringsmedlet Pavon som jag behöver till naveln. Minna köpte en lurvig kattleksak till kissen också.



Känner du hur längtan tar

Hur du sträcker dig och stretar

Av angelica - 14 juni 2007 03:48

Som rubriken lyder: Beskriv dig själv med en låttext!

  • Skriv texten i en kommentar.
  • Det behöver inte vara texten av en hel låt, men gärna mer än några meningar.
Av angelica - 14 juni 2007 03:17

I don’t miss you

Just who you used to be

Av angelica - 14 juni 2007 01:10

Det är något konstigt som händer med alla oss i vårt gäng.. Antingen med oss själva eller någon som står oss nära.

Det är allt från socialen, krossade glas, skjuten i huvudet, förlylningar, tumörer till dödsfall. Tragiskt men sant..



Måtte det få ett slut nu..!

Av angelica - 14 juni 2007 01:01

JAAAA! JAG HAR LYCKATS!!!!!!

Har gått upp 5 KG (!) sen sist jag vägde mig!!! Vilket var i i vintras ;D

WEHO- känner lyckan ;D



OCH JAG VILL HA MER MER MER  ! ! !

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards