ANGELICATO

Alla inlägg under juni 2007

Av angelica - 27 juni 2007 00:37

Om det är någon som vet vart man kan få tag på en sådan här navelpiercing i Luleå eller närliggande så hör av dig!

Av angelica - 27 juni 2007 00:34

Jag är väldigt nyfiken av mig och vill GÄRNA att ni skriver en kommentarsedan om vad ni blev och ta gärna med beskrivningen så jag kan få ta del av det ;) Pusstjing!

Av angelica - 27 juni 2007 00:14

I shot my heart to let you go

but you don't know

I need you like a drug



Jag har gjort ett till utförligt vanligt personlighetstest, men det är på engelska och jag tänker inte lägga in det innan jag översatt för det orkar man inte läsa annars i en blogg. Planerar att lägga upp den imorgon!

Hitills tycker jag att testet reflekterar bra

Smakprov: "Quiet and reserved, except with people they know extremely well"



Har nu för tillfället 999 besökare den här månaden! Har aldrig haft över 1000 på en månad, så det blir nog kul att se mätaren stå på det!



Kusin-Anna ska försöka få mig ur "hiphop & rnb-härvan" tydligen, få se hur det går, för jag stormtrivs där, fast Ane Brun, Tori Amos och hojna Apple har jag inte så svårt för så det blir nog najs ;)

Av angelica - 26 juni 2007 19:12

Enligt dina svar i frågeformuläret är du en...
 
Inåtvänd Planläggande Abstrakt Känslostyrd person 



SÅDAN ÄR DU:

Du finner din energi i den inre världen och gillar att tänka på saker (utan att nödvändigtvis tala om dem). Du anstränger dig att förstå andra människor.

Du gillar att ha struktur och ordning i ditt liv. Du använder troligtvis din kalender flitigt för att hålla koll på de saker du skall komma ihåg. Du fattar snabbt beslut – även när det gäller din värdering av andra människor. Därför kan din omgivning uppfatta dig som lite dominant emellanåt.

Du fokuserar på "the big picture" och tycker om att teoretisera över VARFÖR saker fungerar som de gör (medan du inte bekymrar dig så mycket om detaljerna). Du är en kreativ person, som gillar att experimentera.

Du lever dig gärna in i andra människors situation och är snabb att stötta andra om de har behov för det. Du värdesätter känslosamhet och tar ofta beslut utifrån dina personliga värderingar.


Gör test

Av angelica - 26 juni 2007 18:50

Händer ju inte så mycket under dagarna mer än sommarjobbet, för när jag kommer hem är jag trött som fan så orkar inte göra nå då heller.

Då är mitt tidsfördriv att göra tester och lägga upp de, även med länkar till de flesta så att fler trötta själar kan joina!





I'd go to hell to be with you

Of all the people I've met,

you are the one I cant forget

Av angelica - 26 juni 2007 17:57

You are Mr Burns

"Excellent"



Mr Burns - Image Copyright Fox



J A G

Gör Test

Av angelica - 26 juni 2007 07:28

Igårkväll hoppade ja studsmatta med erik, filip och viktor, Sedan kom gusten och calle förbi och var social ett tag ; >

TJING

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Skapa flashcards