ANGELICATO

Alla inlägg under juni 2007

Av angelica - 20 juni 2007 23:19

Kommer inte att läggas upp några bilder alls från Skåne någonstans för ingen av datorerna vill ta emot de -.-' CP!


Dessutom så är tiden slut nu
Därför måste jag sova
Därför måste jag drömma

goodnight



men patrulerar runt ditt bo tills vingarna växer ut

Av angelica - 20 juni 2007 22:08

 The faces, the names and the trends changes

But a memory is always the same



Jag känner mig extremt osocial,

så då är det bäst att vara osocial,

tills jag känner mig social igen

-hähä ' , *



Var det sant det du sa;

Att jag skulle låta dig va..?



Iallafall -' Min mage är putt, men ;-min rygg tycks ha glömt bort att den kan göra ont, så jag är relativt nöjd.



D D D

i  i  i

e e e

Av angelica - 20 juni 2007 21:27

Har du tänkt på att det ser ut som att en tall visar fuck you?

Kan mycket väl förstå dem.


* * *


Jag såg två grabbs som stod och pinkade på en husknut!

Kan mycket väl förstå dem.


* * *


Jag och Annika kommer att få jobba i "det hemliga rummet" imorgon!

Men ingen annan


* * *


 OVER AND OUT


Av angelica - 19 juni 2007 15:51

Mina tankar vävs till ett paradis där vi skrattar tillsammans ;O

Av angelica - 18 juni 2007 16:26

I should stay away from you

'Cause your not good for me

And you'll never be



Av angelica - 18 juni 2007 16:19

I thought you were only a memory

I want you to be only a memory

I thought you'd be there for me

I want you to be here for me

Why aren't things like it used to be

Why can't things be like it used to be

Why aren't you with me?

Av angelica - 18 juni 2007 16:16

För ett år sedan var mitt umgänge annorlunda. Ett umgänge som jag inte längre ville umgås med. Fan vad jag hatar, fan vad jag ångrar, det hade besparat mig så mkt skit att aldrig ge en chans. Du borde fått kämpa! eller? fan..,

Av angelica - 18 juni 2007 16:10

Idag var första dagen på sommarjobbet.

På morgonen började vi medfrukostfikarast i 1h och 30 min, för att sedan jobbs 50 min och sedan fika igen i 45 min, Efter det följde jobbs i 1h och 30 min följt av lunch på 1h. Sedan jobba ett tag och fika igen XD Mkt raster ;D

Jag jobbar med en tjej som jobbar här för första sommaren. Jag är väl lite av en handledare för henne, eftersom hon är ny men inte jag. Vi höll på med pärmar och fönster, rätt slött men det blir lite jobbigt med allt kutande i trappor o.O Ska inte klaga för det är bra och jag trivs :)



» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards