ANGELICATO

Inlägg publicerade under kategorin ♪ Musik&videos♫

Av angelica - 20 januari 2010 22:45

Jag lyssnar inte på så mkt chillmusik men det här är nice ändå.


Melissa Horn - Jag Kan Inte Skilja På 


Melissa Horn - Lät Du Henne Komma Närmre


♫ Melissa Horn - Falla Fritt


Av angelica - 19 januari 2010 23:00

Sober som har låten Karu Kari är med i denna, niiiice.


Gorillismen - Ta Ner Mig På Jorden


Gorillismen - Skumpan Är Slut


Gorillismen - Ryms Man Inte Finns Man Inte

-Lyssna på Spotify

Av angelica - 16 januari 2010 20:11


Kevin Rudolf - Coffee and Donuts


♫ Kevin Rudolf - Great Escape


♫ Kevin Rudolf - She Can Get It


Av angelica - 10 januari 2010 16:26

 


Young Money - Bed Rock

Av angelica - 9 januari 2010 13:45


Gick på 3D-bio förra veckan och såg Avatar, vilket var awzm!

Glasögonen var klumpiga tyckte jag och även stöldskyddade (tråkigt nog HEHE)

För er i norr finns den i Piteå på bio3an i småstaden

  


Sen har jag fått höra en lite rolig sak om min blogg!

 






STÖRTSKÖN KVINNA!

"Jesus fuck" säger jag bara som en annan kommenterat. Klockrent.

Av angelica - 4 januari 2010 16:45


Någon som är sugen på att prova ?


Av angelica - 4 januari 2010 12:30



Sjukt roligt och samtidigt grymt fascinerande att en så liten varelse härmar.

Av angelica - 25 december 2009 20:45


Drake, Kanye West, Lil Wayne, Eminem - Forever

LiL Wayne ft. Jay Rock and K-Dot - Color



» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards