ANGELICATO

Inlägg publicerade under kategorin ♪ Musik&videos♫

Av angelica - 20 oktober 2009 23:30


David Guetta feat. Kid Cudi - Memories

Jim Jones - Na Na Nana Na Na





David Banner ft Jim Jones - Fuck you hoes



Soulja Boy - Kiss Me Thru The Phone


Jag råkade helt seriöst råka säga kassett för ett tag sedan

istället för cd. Vid sånt känner man sig som förra generationen.

Av angelica - 14 oktober 2009 23:16


Det här är Kristofers älskling som jag bara var tvungen att lägga upp. Ingen får missa!

Pojken är ju störtskön!

Av angelica - 7 oktober 2009 22:15

Klockers


Låten finns på Spotify

Olle Ljungström - Vila Vid Denna Källa

Av angelica - 3 oktober 2009 19:45

Såg det här i Jennys blogg som såg det i Fokis blogg som såg det nånannanananstansns.

SÅ, merparten har sett den redan men för er som INTE sett den -GLO NU.


Av angelica - 30 september 2009 13:30

 

MIN SPOTIFY PLAYLIST

 

Nyckelordet är främst hiphop men även annan underbar skit. Noga utvalda låtar av mig!

Av angelica - 28 september 2009 21:21

Hahah sorry Snygggis men jag var tvungen!




» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards