ANGELICATO

Inlägg publicerade under kategorin ♪ Musik&videos♫

Av angelica - 22 juni 2010 19:57


♫ Finns det plats för en neger ?!

Av angelica - 19 juni 2010 19:16

ÅH JAG DÖR <3

Pistolhotad ?

Av angelica - 16 juni 2010 12:00



Pato Pooh - Children of 2Day


Slim Thug - Thug


The Very Best Of - Warm Heart Of Africa

Av angelica - 14 juni 2010 19:15

 

Rihanna ft Young Jeezy - Hard


Ontario - Ey Shuno


Akon ft Sway - Silver & Gold

Av angelica - 13 juni 2010 20:45


Swollen Members - Pressure


Taio Cruz - She's Like A Star



Chiddy Bang - Opposite Of Adults


BUS

Av angelica - 10 maj 2010 00:39

Så jävla söt dino, passade mycket bättre i min lila version ;)


Dunderpatrullen -Taekwondo Princess



Dunderpatrullen - Kretskortsaromer



Dunderpatrullen - Frigolitfabriken



Dunderpatrullen - Klart Grabben Ska Ha En Husvagn


Åsså den "töntigaste"

Dunderpatrullen -Duns Duns Duns



Guuu vad jag har underhållning ensam i mitt rum på nätterna med detta. Blir rätt uttråkad av att traggla teori på datorn så då slår jag igång detta och sitter och vaggar fram och tillbaka, hit och dit, studsar med baken, vickar på huvet till det här som soundtrack till mitt liv ungefär då det börjar krypa i kroppen. Värt som faen. Alltså undrar hur många självar som ens tar sig mödan att lyssna, HAHA på det osv.

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards