ANGELICATO

Inlägg publicerade under kategorin ♪ Musik&videos♫

Av angelica - 8 maj 2010 22:06

 


Aloe Blacc - I Need A Dollar

Av angelica - 28 april 2010 10:03

-Ni som inte gillar hiphop/rap etc: FLY till ett annat blogginlägg!

Young Jeezy är så farligt bra.


Lil Wayne ft Gucci Mane & Young Money - Steady Mobbin


DJ Khaled ft Usher, Young Jeezy, Rick Ross & Drake - Fed Up


Dj Khaled ft Akon, Rick Ross, Young Jeezy, Lil Boosie,

Trick Daddy, Ace Hood & Plies – Out Here Grindin


Lil Wayne - BM J.R


Rick Ross ft Akon - Cross That Line


Yo Gotti - 5 STAR Remix ft. Gucci Mane, Trina & Nikki Minaj


Min spotify playlist finns här.

Av angelica - 20 april 2010 03:05


Akon - Clap Again är ju farligt bra..


Men jag grinar inombords efter att ha fått reda på nedanstående låt.


New Kids On The Block - Click Click Click


FAN också, nu har Fucking Monkey-Akon lurat mig. JAG HAR LEVT I LÖGN. Han vill bara jävlas, den karln. Kunde de inte bara ha skrivit nånting remix eller nå. En liten hint bara. För jag trodde ju att beatet och allt var NYTT och EGET-påkommet. Det är ju det som gör låten härligast, orkaaa. Satans vilket i-problem. Säg att jag har f e l ?



Av angelica - 20 april 2010 01:22

  ♫ Chiddy Bang - Opposite Of Adults

♫  K'naan - Does It Really Matter

Army Of The Pharaohs - Drenched In Blood

Av angelica - 17 april 2010 00:09

Ladytron - Ghosts

Av angelica - 13 april 2010 22:06


Förut när jag pendlade ett antal mil till och från skolan så var "empin", mp3n min kära vän. Det här är en av låtarna jag oftast sov till.

A Day To Remember- The Price We Pay

Av angelica - 10 april 2010 17:18


Lil Waynes nya album Rebirth..Suger kuk..


Förutom två låtar, fast den ena (Prom Queen) är gammal. Därför återstår bara en bra låt.

Lil Wayne - Drop The World ft. Eminem



Av angelica - 26 mars 2010 18:15


♫ Rolandz - Jag hör hur de ligger med varandra på våningen ovanför


Jag skrev ju förut om knullande grannar och feta missförstånd! Bla här och här.

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards