ANGELICATO

Inlägg publicerade under kategorin ♪ Musik&videos♫

Av angelica - 19 juli 2010 20:24


 Kid Cudi - All Talk (Feat. Chip Tha Ripper & Christian Bale)


Bättre ljudversion finns -här-!

Av angelica - 18 juli 2010 09:55



Xzibit - Beware Of Us



Av angelica - 16 juli 2010 03:51


 Slim Thug - Smile

Av angelica - 7 juli 2010 23:56

  

Nu är ju inte jag fixerad vid Kissie pga irritation/hat/beundran eller avundsjuka/jantelagen och den vanliga skiten, men jag vet att det är en stor del som verkligen vill veta allt.


Så här är låten ni så fixerat väntar på.. Den är inte uppe på hennes blogg eller något ännu, bara den här youtubegrejen som man kan lyssna på hela som finns.


 Kissies - Success


Sen om man anser att den är söndermixad är ju en annan femma, men jag tror inte att någon skulle reagera så mycket om de inte visste att det var just Kissie som sjöng. Vad kan man förvänta sig av någon som inte är känd för sin röst?

Av angelica - 5 juli 2010 21:23


Det händer inte mycket här i bloggen senaste tiden, jag vet. Det händer inte så mycket i mitt huvusenaste tiden heller och då märks det här. Jag stör mig inte på så mycket och när jag stör mig så är det privata saker som inte är bloggämnen. Det enda jag vill ha är roligt och avslappnat umgänge samt musik + ätbara ting. Det får jag och då är jag nöjd och håller mig undan här. Bloggar gör jag mest för att avreagera mig ;)


Kid Cudi är jävligt härlig att lyssna på, avstressande..


Min Spotify-playlist finns här [Klicka]

Av angelica - 1 juli 2010 18:58

 


Tinie Tempah - Pass Out

Av angelica - 1 juli 2010 01:04

Eminems nya album Recovery är jävligt bra. Finns på Spotify och jag hänvisar er dit, för de låter askonstigt på youtube.

Av angelica - 24 juni 2010 17:49


Chamillionaire ft Lil' Flip & Paul Wall - True


Pacewon & Mr. Green - Children Sing


Rihanna ft Slash - Rockstar 101

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards