ANGELICATO

Inlägg publicerade under kategorin ♪ Musik&videos♫

Av angelica - 20 november 2009 21:15

Lil Wayne - Im a Go Getta

Army of the Pharaohs - Murda Murda

Ill Bill Feat. Immortal Technique - War Is My Destiny

Av angelica - 20 november 2009 15:50

Fick en fråga om hur man gör får att bara få med slingan och inte bilden till videon.


Sämre sättet.

De som har bloggplatsen kan ta tag i videons övre kant och bara dra den nedåt, nackdelen är att det brukar synas en glimt av videon ändå.


Bättre sättet.

  • Leta upp två st i embedkoden (står ofta "bädda in" på youtube): height="265".
  • Skriv så att det bara står 25 istället för 265 som i detta fall.

Klart!


Young Jeezy - I got what it takes


Av angelica - 19 november 2009 21:49

Nice, nice, nice.


Pato Pooh - Higher


Lupe Fiasco - He Say, She Say


DJ Ironik - So Nice [Featuring Baby Sol]


Min playlist


Av angelica - 17 november 2009 18:13


Jag är ju inget fan av gaga men däremot är videon snize och freeen.


Av angelica - 9 november 2009 15:36


Alla med hiphop o dyl på sin playlist ombeds att skicka den i en kommentar!


Av angelica - 5 november 2009 19:42

Istället för att hora ner min blogg genom att smutskasta andra bloggare, även om det för de bara är ett pr-jippo så lägger jag upp ett par låtar istället och låter min blogg vara en krigsfri zon.


♫ Pato Pooh ft. Adam Tensta - Follow Me


Soulja Boy - Turn My Swag On


♫ K'naan - Waving Flag

Av angelica - 30 oktober 2009 00:09

Alltså, näe, den här är så otroligt söt att jag fick tårar i ögonen  

♥ ♥ ♥

Av angelica - 23 oktober 2009 08:15

Bespar er!


Hör och häpna, men jag har i brist på annat lyssnat på alla 49 versionerna av tutti frutti på spotify. Inte hela låtar såklart, det var för mycket gubbe-försöker-vara-sexig-låtar.


Så för att ni inte ska slösa tid på samma sak:


» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards