ANGELICATO

Inlägg publicerade under kategorin ♪ Musik&videos♫

Av angelica - 27 maj 2009 18:09

Alltså spana in ungen han bryter väl snart nå ben eller nå

Av angelica - 25 maj 2009 23:33

Fråga mig inte varför jag lyssnar på något så annars fult som detta. Jag orkar bara inte lyssna på det jag brukar lyssna på för jag finner ingen ro i det för stunden. Det här är mycket skönare för huvudet atm.

Av angelica - 10 maj 2009 19:08

Förut följde jag Idol men sen 2005 ser jag inte längre på det.

Ingen Idol-period kan mäta sig med den.


Det var rättare sagt Sebastian som gjorde allting så äckligt och sanslöst bra att jag numera tycker de ska lägga ner Idol för att den bästa redan har hittats.


Dessvärre har han enligt mig snurrat in sig i fel riktning efter Idol. Numera är det inte bra. Han är förstörd. Det är massproducerad radiomusik.

Av angelica - 10 maj 2009 15:59

ÅÅÅÅÅH, GIEF PLZ!

Av angelica - 29 april 2009 20:04

Inga pengar kvar av mitt gage, (Jag Blir Smal Nu)
Inga stålar kvar till nån mat, (Jag Blir Smal Nu)
Kalles kaviar på mitt fat, (Jag Blir Smal Nu)
Jag blir smal nu, kompis jag blir smal nu


"Ingen a-kassa på fyra månader: Ramin har gått ner tio kilo.

Metallaren: Jag har inte råd att äta" -aftonbladet 29/4.

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards