ANGELICATO

Alla inlägg under januari 2010

Av angelica - 18 januari 2010 23:35

angelicato.se


 Jag har fått ett domännamn av han som äger Dessies domän, alltså han som lät mig blogga där då Dessie inte själv bloggade där. Som tack för hjälpen med fd  dessies.se samt för att han tycker bloggen har potential och gärna hjälper till att få fler att upptäcka den. Alltid kul att höra. Så nu kan ni hitta mig på angelicato.se


Har en liten fråga också: Registreras besökare på angelicato.se i min statistik här på bloggplatsen?  Har ingen koll på sånt där.

Av angelica - 16 januari 2010 20:11


Kevin Rudolf - Coffee and Donuts


♫ Kevin Rudolf - Great Escape


♫ Kevin Rudolf - She Can Get It


Av angelica - 16 januari 2010 19:30



Jag tycker inte om människor som bara värderar människor.


Det äcklar mig. Varför skulle man bara kunna sörja människors död djupt? Vissa förstår inte sorgen när ett djur dör. Att ett lika starkt band, om inte starkare band, bryts mot ens vilja. En vänskap och kärlek som inte går att beskriva som tappats. Sorg.


Är det för att man inte kan utbyta ord med ett djur som man tydligen inte ska kunna bli fäst vid ett djur som man kan fästa sig vid en människa ? Måste en människa då kunna prata och höra för att vara värd något ? För mig klingar det med en känsla av psykopati över de som inte har empati vad gäller djur eller för de som mist ett djur de älskar och saknar.


Jag saknar min undulat Lili trots att det är drygt fem år sedan som hon dog framför mina ögon i min hand. Ett djur kan stå en så nära.


Av angelica - 16 januari 2010 12:15


 

Det här med transor och könsbyten etc.


Att man kan kläcka ur sig "Jag föddes som en man, dock har jag alltid känt mig som en kvinna". Hur kan man veta hur det känns att vara sitt motsatta kön? Hur kan man veta hur det känns att vara ett kön man inte är ? Inte känner jag mig som något, jag är bara jag, som råkar vara en tjej och det är det enda jag känner till.

Av angelica - 15 januari 2010 19:44


Det här är nog mina två första bilder jag fixat i PS, 2½ år sen?

Jag tycker om när det inte ser ut som på riktigt, vissa gör nå slags illustrationer fast det tycker jag inte ser så nice ut, utan mest tråkigt. Mkt roligare att pyssla såhär istället, framförallt med ögon tycker jag. Hahah nu får ni inte tro att jag hyperfixar mina bilder annars exempel finns här.

Av angelica - 15 januari 2010 03:25

Bloggen utvecklas alltid och därför har jag nu en omröstning uppe till höger. Det finns  vissa alternativ att välja som inte riktigt är en del av min blogg just nu men som ändå finns för att det är intressant att se. Kommentera om ni har nå intressant att säga, det är nu ni kan påverka.


Och jag vet att de som inte kikar in här förut om nu inte bryr sig ett skit för det gör inte jag heller när någon random gör undersökningar!


 

Av angelica - 14 januari 2010 22:55

 


För någon vecka sedan fick jag den stora äran att börja blogga på Dessies blogg.


Eftersom hon inte ägde sin domän med .se själv (FAIL) och inte betalade för den så tog killen som egentligen ägde den tillbaka den och lät några utvalda personer blogga istället för henne och jag var en av de. Nu verkar det som att hon har köpt tillbaka den, fast på .nu får jag fortsätta om jag vill.

Av angelica - 14 januari 2010 22:51

Fattar inte hur folk kan vara så äckliga!


En natt för tre år sedan så började ringa som bara sjutton på min mobil. När jag svarade så var det olika män varje gång och alla var lika horny, frågade massa sjuka saker och bara lät allmänt äckliga. Var tvungen slå av mobilen för annars ringde det hela tiden.


Jag fick fram att de hade fått tag på mitt nr på en typ porrsida, att mitt nr låg ute där i mitt namn! Därefter kontaktade jag sidans admin och fick det borttaget men var tvungen spärra mitt nr eftersom sekunden efter jag slog på min mobil så var det något äckel som ringde.


Vart faktiskt galet skärrad och det är nog det äckligaste jag vart med om.


Tell me your little secrets, har ni varit med om något sjukt  ?

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards