ANGELICATO

Alla inlägg under januari 2010

Av angelica - 4 januari 2010 01:10

 

Polisradio LIVE



Är precis vad jag sitter och sysslar med just nu! Lyssnar antagligen på det som händer i Luleå just nu eftersom jag bor där. Här kan ni lyssna på Luleå.

Händer inte så mycket större delen av tiden. Dock en bildbrand nära ett trähus i stan. Andra städer finns också. Kanske händer något creepy där du bor?

Av angelica - 1 januari 2010 14:15


Gårdagen: Drog ut till ett ställe för att träffa folk, men ingen kom så vandrade runt själv mer än 2h. Vilket var en fet besvikelse och SÖG. Kände inte en enda kotte och hatar främlingar Under den tiden hann nästan för många tjejer påpeka hur snygg jag var and so on, vart nästan less det mot slutet. En äldre kille var så sjukt jobbig, skröt om sina muskler, var sur för att jag var längre än honom, höll fast mig hela tiden när jag ville gå, trodde han skulle bryta handleden på mig en gång för det gjorde så ont så då knäade jag honom mellan benen, sen ville han att jag skulle ut och röka vilket jag inte ville så han LYFTE UPP MIG rakt upp och vandrade iväg. Gömde mig bakom nåra andra killar därefter. Bajs. Gå inte ut ensam som tjej...


Jag veeet, bloggen suger atm. Kanske kan kalla detta för blogglov ? Bilder kommer.

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards