ANGELICATO

Alla inlägg under december 2009

Av angelica - 8 december 2009 02:16


Lil Wayne ft Birdman - Always Strapped

♫ Three 6 Mafia - Bin Laden

♫ Panic At The Disco- New Perspective


Av angelica - 8 december 2009 00:15


Thumbs down för 3D filmer.




Förstår inte hur folk kan se de med nöje?


  Tråkigt.


Jag stör mig på de tråkiga skämten. Det förutsägbara i alla konversationer. Att hela tiden tänka "ha..ha..och däär tyckte manusförfattaren och de som 'ritade' att de var roliga..tragiskt.."  Jag känner otroligt stor avsmak när man känner känslan av att "här nästan KRÄVER någon att man ska tycka detta är kul" Det är inte spontant. Det är påtvingat. Man får aldrig fundera på något, allt är så ytligt och torrt.


Falskheten.


De överdrivna minerna får mig att tänka på förståndshandikappade. DET ÄR INTE KUL bara för att de gör en tjurig min. Rösterna som också alltid överdriver, som försöker låta så snälla men bara upplevs som vidriga pedofiler. Jag äcklas. De känns som mimare, patetiska individer som skriker efter att någon ska uppskatta den dåliga komiken.


  Folket.


Föraktar folket omkring mig under såna filmer. HUR FAN KAN NI SKRATTA ÅT ATT ETT DJUR TAPPAR NÅNTING OCH BLIR SUR etc. Fyfan. Vill dräpa er. Saker är inte kul bara för att det är tecknat. Det är ni som typ saknar barndomen för mycket och egentligen bara vill krypa in i magen igen. Drunkna i ert eget piss.


Exakt samma sak med de där förfärliga Jäkelskap...



Av angelica - 7 december 2009 22:45

Stockholmska VS Norrländska



Min kusin vänjer sig vid stockholmska i LONDON. Mysko? Hur som helst pratade jag med henne i tele för nån vecka sen och då tänkte hon tydligen på hur grovt vi egentligen pratar här uppe.


"Alltså jag har funderat, man pratar ju hur mycket som helst med typ stockholmare osv här - så när jag har pratat med typ mamma och min kusin i telefon så reagerade jag på hur GROV dialekt de pratar vilket jag inte ens hörde förut, vad tror du, tycker du att du typ har tappat norrländskan?"




Bra att hon kommer till skellhell en snabbis och knyter an med norrland ett tag nu.

Av angelica - 6 december 2009 18:44


HOPPAS DE BLIR DÖDSBAKIS ELLER SPYR PÅ NÅGON



Aftonbladet

Av angelica - 4 december 2009 01:30


Three 6 Mafia - Poppin' My Collar



Jag skall vara så jävla lila @ cleo, så att andra med lila kommer kännas GRÅA. Nämen näe, kul iaf, jag älskar lila. Behöver jag nämna det ens? Bloggen säger allt. Verkar som en specialdesignad kväll för mig. Lila och viss musik i hiphopens anda. Lovely.


Eventuellt att minst vi fyra på bilden kilar dit klädd i lila!


Av angelica - 3 december 2009 00:45


Hihi, det är Kristofer och hans pojkvänner som mixtrat ihop denna fnissiga video.


Av angelica - 2 december 2009 22:07

 

Ehe, jag köpte ett par skor idag. Dessa svarta.

Har sneglat för mycket på de för att avstå.



Uppfyller mina krav



1.  Stadiga


De uppfyller mitt krav om att vara stadiga runt vristen eftersom jag fortfarande har svaga ledband sen två år tillbaka då jag stukade båda fötterna i halkan och därefter återupprepades detta 4/dag på varje fot i typ 2-3v. Vart galet uttänjt. Minsta lilla och fötterna vek sig. Vart så jävla förbannad varje gång. Hej smärta.


2. Passande


Dessutom passar de perfekt till de kommande modevisningarna? Dessutom när man ska ut om de andra tjejorna har klack. Blir över 190cm med de, men wtf, typ alla andra har ju ändå klack då och då äre ju som ingen skillnad mot när varken jag eller andra har klack. Så varför inte?


(För ovanlighetens skull har det smygit in sig ett par klädesinlägg nu. Tur nog inget som lär eller får hålla i sig)

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards