ANGELICATO

Alla inlägg under december 2009

Av angelica - 14 december 2009 12:00





1. En av fyra killar har försökt utöva oralsex på sig själv.


2. En intensiv kyss producerar ett ämne som är 200 gånger starkare än morfin om man ser till de sövande effekterna. Det är också orsaken till att du känner dig euforisk av lite härligt pussande.


3. Hela 70 procent av kvinnorna skulle hellre äta choklad än ha sex.


4. Hälften av alla män tror att hångel leder till sex jämfört med 33 procent av kvinnor.


5. Längdrekordet på ett sprut står på hela 2,4 meter.


6. Forskning visar att män blir upphetsade av lukten av pizza, rostbiff och apelsin.

Kvinnor tänder på doften av lakrits, gurka, lavendel och babypuder. Både kvinnor och män kan bli upphetsade av lukten av vin. Anledningen är att aromen i vin är väldigt lik feromoner, vilka tros styra påverka människans sexualitet.


7. Vissa apor av kvinnligt kön ägnar sig åt en typ av prostitution där de erbjuder sex mot att få extra mat.


Av angelica - 14 december 2009 08:57

Kusinen är i London och SVERIGAR sig. SKÄMMES, leka svensk kan du göra när du kommer hem, inte när du är och utforskar världen! QUINNA  

Av angelica - 13 december 2009 17:10


Dra åt helvete FLUFFIGA KUDDAR



De är så JÄVLA äckliga. Jag vill inte ha nå satans fluffkudde upptryckt i näsan när jag ligger på sidan med huvudet. Eller att man känner kudden på öronen när man ligger på rygg. SJUUUKT vad arg jag blir. ÄCKLAD, vadfan tillverkar man såna kuddar för?! Kuddar ska vara platta och absolut inte fluffa sig. KRÄK på detta!





Vadfan i helvetet klev inte FittEriks tjej av scenen för?!


 

Idiot. Fyfan vad skämmig kvinna! (Jag ser inte Idol, bara finalen, så är ingen patetisk och svartsjukt fan av FittErik, vill bara på peka så ingen hora kommer och påstår annat. Ja, jag är irriterad ikväll.) Det hela såg bara så idiotiskt ut.

Av angelica - 13 december 2009 15:56

BloggKOLLS (heter så än i mitt huvud) julgransprogram var ju ett stort skämt. Märk väl mitt FU som jag så vackert skrev. Den ser ju ut som en kanniball eller någerst pga en dum effekt som inte gick att ångra. HAHA.



Kolla in min fina gran

Av angelica - 13 december 2009 15:30


Människan är enligt mig av naturen redan äckliga.


 


Stör mig så fruktansvärt när folk börjar moralpredika att man är dum som tycker någon är ful. Om folk snackar om att det är insidan som räknas, varför bryr de då sig när man tycker någon ser ful ut ? Det borde ju liksom inte spela någon roll för de då?



  Det är inte kul att se på fula människor.


Har läst att endorfiner utsöndras i kroppen då man ser på ett snyggt, vackert, fint blablabla ansikte, alltså samma sak som då man äter choklad eller har sex! Alltså måste det ju vara lika naturligt att vilja se på fina människor som att folk vill knulla?! Samtidigt får man ett uns av dåligt samvete om man säger till någon att någon annan är ful. Men vadå? Måste man tycka att alla ser bra ut? -Ohnej. Är det inte hyckleri att säga att alla är vackra? - Ohja.


Inträngd i ett hörn. Hemskaste är typ på bussar, om du hamnar nära nån riktigt äcklig människa. En gång satte sig en ful, stinkande gubbe med typ gleshåret a la canceroffer och en böld på huvet?! Höll nästan på att kräkas. Tur som fan att jag inte var åksjuk at the moment. Flyttade omedelbart till en annan plats. Fyfan, hej tragik.


Äckligt x2. Änn värre två äckliga människor som typ står och grovtaffsar, hånglar etc. FYFAAAN säger jag bara. Kan det bli värre så TELL ME.


Av angelica - 11 december 2009 21:15


"Behandla andra som du själv vill bli behandlad"

(Tänk på maschosisterna?)


 


Åååååh, nu ska jag gå och slå alla, kalla de fula ord, mmm, ååh fyfan vad sexigt det kommer bli för de!

Av angelica - 11 december 2009 18:18

  Nattens helvete: Kristofer envisades med att släcka min nattlampa. Slutade med att jag låg och bölade. Kan typ inte skilja sömn och verklighet om det är mörkt. Trodde att jag var i en svart gränd med dödskallar och ruttnande människor. Han mumlade i sömnen sekunden innan och jag trodde han berättade för mig att vi var där bland döingarna. Värt ? -Nej.


Jag ooorkaaar inte. I helgen blir det jobb så då får ni knulla min blogg bäst ni vill.

Av angelica - 10 december 2009 12:45



HAHA satt nyss och tänkte "hmm alla såna där sidor som visar hur länge du kommer leva, när du ska dö osv. Tänk om man skulle skriva upp alla resultat och kolla vilket som kom närmast, om någon stämde?" Strax efter förstod jag idiotin i det hela...Död..Liksom du kan inte kolla vad som stämde bäst? Kanske har jag mitt svarta hår för att dölja den blonda idiotin som infinner sig i mitt sinne?


» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards