ANGELICATO

Alla inlägg under december 2009

Av angelica - 17 december 2009 18:45


BAD MUSCLES


1.  Sneda magmuskler.

Sicksackmönstret. Så otroligt konstigt det ser ut! Magmuskler kan vara fint, men inte när de ser alienretarderade ut likt ovan. Feltränade antar jag, dock vet jag inte om vissa bara har så, kanske går det inte att träna/fixa till?


2. Bröstmuskler.

Det ser bara ut som platta tjejpattar med nipples som tittar snett utåt ? !


3. "Barbiemuskel"

Syns tydligt på manliga barbiedockor. Orsaken ser ut att vara string i alldeles för liten storlek, som dessutom är lååångt uppdraget! Ni ser vad jag menar va ? Hiihi

Av angelica - 17 december 2009 14:45


Big Shane ft Gucci Mane & Dirt Dig - Fed Ex 

Dj Yoda Ft. Lil Wayne, Birdman, Kardinal Offishall, Joe Young, Hunt,Wes Fif & Trae - Colorful Clothes

Put My Money - Jay Z ft Lil Wayne


Trick Daddy ft Birdman - Tuck Ya Ice


Av angelica - 16 december 2009 22:59

 


MUMS på detta! Hoppas det inte halkar nedåt. Har hört att det är norrbottens och inte endast luleås egentligen, någon som vet om det stämmer? Vissa gör ju vad som helst för att klättra, nästan hemskt. Här i bloggen ser ni ingenting tillgjort, allt är precis vad jag tänker och tycker även utanför bloggen antagligen, ingen tillgjord image här inte. Ändrat till en bitterfittas bekännelser eftersom det passar rätt bra, bitter är jag ofta och klagar ja det är ju mina bekännelser.


Måste passa på att klaga lite när jag ändå är igång: Bloggare som klagar på sina "läsare", läs besökare, att de inte kommenterar. Varför ska folk vilja kommentera någons sugiga blogg där det enda som står är "hihi idag var jag med någon och åt spaghetti sen vet jag inte vad jag ska göra". Du kan inte kräva någonting av dina besökare/läsare, inte ett jävla skit. Framförallt inte när det gäller bajsbloggar. Man ska inte förvänta sig något. Eller?

Av angelica - 16 december 2009 21:14

Var på riskettan idag. Det var faktiskt över mina förväntningar med råga. Vi fick prova "fylleglasögon", då man har de på motsvarar det 1.0 promille för synen. Jag fumlade runt ganska mycket och höll på att drutta några gånger. Vissa var däremot skillade på det. Trodde inte man skulle reagera såpass mycket bara genom synen, men tydligen. HEHE det var dagens kulheter.


Mja, gubben på bilden är ju random från google, inte alls jag, lovar, eller ? Kanske är jag en snuskgubbe?

Av angelica - 16 december 2009 00:30


GÖR INTE DETTA TEST

De jävla horbockarna skickar hem en faktura på 300 spänn.

Hemsidan ska heta testparadis nånting




Av angelica - 15 december 2009 21:15

Bloggar sökes


Förgäves har jag försökt rota fram roande bloggar, men misslyckats totalt. Så länka gärna bra bloggar i en kommentar, era favoriter and so on.

Av angelica - 14 december 2009 23:10

HAHAHA, alltså det här är spontan underhållning på finfin nivå! Här är sju av mina favoriter. felsms.com



           

Av angelica - 14 december 2009 21:03

  De omtalade faserna.


Min körlärare frågade om jag börjat med faserna än inför teoriprovet. När jag berättade att jag bara suttit en förmiddag och klarat tre av fyra faser, då så sa hon att hon faktiskt inte hört talas om någon som gjort det tidigare! Så hon gjorde en stjärna i mitt protokoll, den satt fint.


Förslag till vägverket?

Dessutom vill hon att jag ska skicka in två förslag till vägverket, jag pratar ganska mycket om vad jag stör mig på (som vanligt) och hur jag tycker saker ska vara, förbättringar etc. En tror jag var lokalt sett och den andra landsomfattande. Kanske har jag hittat mitt kall? Kritisera och förbättra saker? Dock har jag faktiskt redan glömt bort den ena av de, mwhahah. Skickade nyss in den jag kom på och den handlar om att framförallt obevakade övergångsställen borde belysas med exvis strålkastare. Enkelt och simpelt men kan ju faktiskt rädda gående.

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards