ANGELICATO

Direktlänk till inlägg 21 maj 2008

I wont trust anyone cause I cant trust anyone - anymore

Av angelica - 21 maj 2008 00:19


Jag kan inte lita på någon längre.


Hur kan en persons handling rasera all form av tillit jag någonsin haft inom mig?


Hur har jag kunnat bli så här vaksam, hur kan allt vara som bortblåst.


Den person jag litade på, mer än jag litat på någon annan -svek mig.

Jag var inte förberedd.

ung och dum


Förut var jag mer framåt, men sen dess är jag tydligen inåtvänd och tillbakadragen.


Du svek mig och alla ord efteråt var tomma.

alla förlåt bleknade lika fort du tänkte de.


Där och då blev lögnen sann och falskheten uppriktig.


Det lönar sig inte att försöka lita på någon.

När dagen då man blir sviken kommer är allt bara till spillo.

Då är det bättre att vara på sin vakt, att distansera sig så gott det går, inte låta sig falla hän, inte förlora kontrollen genom att lita för att sedan bli sviken. Då förlorar du inte lika mycket- för du visste om det.


Man ska inte behöva hålla koll på personer så mkt som jag vill.

Den enda jag kan hålla koll på är mig själv.


DIN DUMMA JÄVLA FITTA över ett år har gått och ändå hänger du kvar som ett jävla spöke.

Det tog sån jävla tid att komma över dig och även fast lyckades med det så har jag aldrig kommit över sveket.


Jag känner mig som en brännmärkt person.


-Den enda jag litar på är mig själv.

Om jag tappar kontrollen över mig själv, -vad har jag kvar då...

men jag är förberedd nu

jag har kontrollen

and I won't let it go

 
 
Ingen bild

Kristoifret

21 maj 2008 01:07

Att dra alla över samma kant är inget annat än negativt om än det känns helt rätt för dig.

Det smärtar inom mig när du verkligen säger först nu att du inte kan lita på mig. Har du aldrig litat på mig, kommer du aldrig lita på mig?

Ska du jämföra nån jävla idiot med mig,
det gör ont, så ont!

Det var det jag trodde från första början. Tillit, som jag inte kan påverka på något sätt förutom min tro till dig, det gör DIG sann.

Gör mig sann, Gör mig riktig om än det tar miljoner år.

 
angie

angie

21 maj 2008 11:46

det finns ingenting värre än att bli sviken,
men jag vill att du ska veta du alltid kan lita på mig! jag har funnits vid din sida i 12 år och kommer aldrig att lämna dig

http://angielina.blogg.se

 
Ingen bild

ah

21 maj 2008 17:20

Jag vet allt för väl hur det känns att bli sviken, det är ingen ovanlig känlsa för mig.

Men jag kan lova att jag aldrig skulle svika dig eller någon annan om någon vände sig till mig, inte medvetet!

 
nyfiken håller med

nyfiken håller med

22 maj 2008 00:30

Näe, du gör helt rätt att inte lita på någon, någonsin. Speciellt inte på nån av motsatt kön:)

http://pokervirtuosen.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Tammy

22 maj 2008 18:56

"Näe, du gör helt rätt att inte lita på någon, någonsin. Speciellt inte på nån av motsatt kön:)"

om ni nu syftar på ett förhållande så är tillit en av de viktigaste ingredienserna för att någonting skall funka i längden.

 
angelic

angelic

22 maj 2008 18:57

jag vet man ska ;/
inte lätt att våga...

http://angelicato.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av angelica - 28 december 2014 02:21

        Då var man på andra sidan jorden tillslut.  Varit här ungefär 3 veckor.  Känns fantastiskt att göra något annat än Luleå!   ...

Av angelica - 10 november 2014 18:21

Magkänslan har alltid rätt. Ibland går det bara inte att låta bli att vara en idiot. I slutändan var det ändå lika bra!Snart ger jag fingret åt allt här för ett bra tag, det är ungefär det som håller en vid ytan och ingen annan än jag själv som ger m...

Av angelica - 4 november 2014 22:05

        Finns mycket att säga, men blir inte mer. Varför? Magkänslan. ...

Av angelica - 26 oktober 2014 10:47


Av angelica - 28 juni 2014 23:08

Nån här som varit dit?

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards