ANGELICATO

Alla inlägg under juli 2007

Av angelica - 27 juli 2007 02:12

You say you hate me, I just love you more,
You don't want me, I just want you more,

No matter where you run, I'll be right there,
Right behind you, in your nightmares,

You told me you hate me, you gon' hate me more,
When you find out, you can't escape me whore.

Det får duga med denna länk för att höra, ni är förmodligen inte kräsna och är ni det så är det OTUR serru.

Av angelica - 27 juli 2007 01:01

Mjaa, allt går åt olika håll och ingenting följer me hela vägen.

Det man tror är nästan aldrig på riktigt. För tro är att inte veta.

Då är det bara jag nu.

Av angelica - 26 juli 2007 22:50

Jaa, det regnade ju då imorse som att havet föll ner från himlen.

Så istället för att ta en buss vid 12-13 så gick jag och sov igen efter att jag skrev förra inlägget. När jag vaknade hade solen kommit fram ur helvetet och självaste regnet  flytt ner i jorden in i trädens rötter. Det vill då säga att jag hurtade mig upp efter lite motivation för sakens skull och kollade vilken buss jag skulle ta in till stan då istället. Det vart en sjuhelvetes stressig halvtimme att duscha och fixa sig innan jag körde iväg med moppen till Ersnäs för att åka med bussen.

Väl inne i stan så kollade jag på presenter till Izabella. Det blev ett ******** & en ********** efter ett tags velande mellan olika butiker.

Jag träffade Elsa på DIVA, hon var väldigt glad och social av sig. Hon hade klippt page och vi kom fram till att båda hade sökt till samma lägenhet i öjebyn! Pratade lite om PDOL osv, sen gick vi skilda vägar när hon skulle prova massa kläder hon ville ha.

Jag köpte också två linnen/toppar (Vad är skillnaden, någon?!) på HM, den ena är ljusgrå och den andra vit med svarta tärningar på. (Som vanligt eftersom det är så mycket XXXXXXXXXXXXL storlekar i affärerna vid den här tiden så kan jag ju inte säga att det var så mycket som var mig till lags.) På Carlings köpte jag en svart Sweat Hood med guldtryck.

Frukost blev det kl 18:00 (!) på MCD, två burgare. Hade inte hunnit käka när jag for och inte hunnit käka när jag var på stan, så när det stängde åt jag.

När jag hoppade på bussen så började chaffisen gorma om hur gammal jag var, 16 ftw, jag är liten jaa. KUKJÄVLA BUSSCHAFFISEN sa inte att bussen först skulle köra en cirkel i stan och sedan åka in till busstationen och stå där en TIMME, förbannat vad arg i själen jag var. Pallade inte vänta så ja hoppa av bussen med argare tankar än någonsin på länge. Så då blev det att ligga på bänken i busshållplatsen och halvsova ett tag tills nästa buss kom, dvs till en ANNAN och BRA chaffis. Satansbusschaufför.

När jag hoppat av bussen gick jag för att ta moppen, Angelina.Lindgren såg tydligen mig från deras bil, haha.

Var helt slut när jag kom hem, har käkat lite skinka och druckt massa mjölk. Är törstig hela tiden som ett svin.


Det är någonting med mig som får folket att kalla mig för Mört, lustigt men sant. Det är iaf 4 eller 5 som kallat mig det nu senaste månaderna. Mysko.

"Kalla mig Mörten"


Imorgon bär det av med moppen till G-stan och natta över där. På Lördag kanske det blir PDOL trots allt om Minna och Niklas själar ska dit/om jag kan joina de?


Av angelica - 26 juli 2007 10:08

Det asregnar som självaste helvetet.

Inte fan vet jag då hur det blir med stan idag då.

Surt som ett äckligt lik.

Av angelica - 26 juli 2007 04:15

Nu ska mörten, även kallad angelica bege sig från sitt beroende dvs datorn.

Mörten ska kasta sig ner på sin säng och våldta den i ungefär 6h.

Sedan ska mörten vakna, duscha och även dra på stan i X-antal h.

Möter ni Mörten på stan så ska ni inte försöka efterlikna små läskiga barn, då denne har en viss fobi mot barnvagnar.


Saknar tiden då jag och Anna.Nilsson spelade Vändtia i 9:an som jävlat galningar. "Vi ska spela vändtia in i döden" Ohja, det ska vi piltre


Visste ni att jag blev full första gången när jag var 4år?

Det började med att mamma och pappa hade glömt en öppnad starköl på ett bord i höjd för att nås av mig. Jag kommer ihåg att jag satt och åt kyckling då när jag fick syn på den, jag blev väldigt nyfiken och tog ett ben från kycklingen och doppade i ölen och smakade sedan. Mer än så kommer jag inte ihåg. Men mamma och pappa har berättat att jag vimsade omkring på ostadiga ben för att sedan däcka av totalt.

Aey shit alltså, lustigt men så är det!


~You were my greatest mistake~

Av angelica - 26 juli 2007 01:40

Angelina Lindgren har nu gjort en blogg hon med!

"Varför bloggar du?
för att angelica inspirerade mig till det ;>"

Citat från hennes blogg


 _______________________

(Angelina Larsson är inte samma person som ovannämnda Angelina Lindgren)


Angelina (Larsson) säger:

jo;P har ätit två gorbys pizzor idag, popcorn, marabou, apvrål, coca cola, kakor m.m igår åt ja korv me räksallad å en coca cola, sen proppar ja i mig en massa glass å bulla under dagen


' angelicato//Gika//F<3.5 säger:

aeyy shit va gott!


Angelina säger:

mm de e super nästan så att man börjar på att fundera ifall man ser ut som en toa på insidan heheallstå fatta rutten man är

ja mår typ illa av mig själv


' angelicato//Gika//F<3.5 säger:

å jag av mig själv

gu vad jag är ohälsomsam dör nästa minut pga min ruttnande kropp XD

TA VARA PÅ MIN SISTA MINUT (L)

Angelina säger:

 de e så orättvist, du kan typ äta vad du vill utan att gå upp...noooo du får inte dööö, då har ja ingen att vara rutten me


' angelicato//Gika//F<3.5 säger:

HAHAHAHAHH ;D;D;D;D


Angelina säger:

rutten kan oxå vara en bra egenskap


' angelicato//Gika//F<3.5 säger:

ay shit vi kan ruttna tsm så kan världen lukta på vår doft ; )


' angelicato//Gika//F<3.5 säger:

Det är inte en hobby, det är en livsstil !

Av angelica - 26 juli 2007 00:57

Jag och Angelina Larsson brukar titta på Victoria's Secret Fashion Show på 42" hemma hos mig. Angelina är med i Stockholmsgruppen och är då även hon modell. Vi kan sitta i timtal och vara helt förtrollade av de sagolika visningarna. Jag är så otroligt avundsjuk på deras kroppar. På de finare och mer exklusiva modellerna ska kroppsmåtten vara:


  • Byst: 90cm
  • Midja: 58cm
  • Höft: 90cm
  • Längd är en viktig egenskap; man ska helst vara över 175 för att bli framgångsrik och helst inte över 184.

”Man måste komma i en viss storlek, så har det alltid varit”

http://www.supermodels.nl/


Ett urval av fotomodeller för Victoria's Secret är: Alessandra Ambrosio, Tyra Banks, Ana Beatriz Barros, Gisele Bündchen, Naomi Campbell, Laetitia Casta, Eva Herzigova, Adriana Lima, Karolina Kurkova, Petra Nemcova, Frederique van der Wal, Heidi Klum och Tricia Helfer.


 

Alltså jag är så avundsjuk!

Av angelica - 25 juli 2007 22:50

Min lillebrorsa Erik har varit borta ett par dagar på crosstävlingar. Han kom 2:a av ungefär 20 på en tävling!


Ser nu att en godispåse har runnit ut på bordet så det ligger utspralat och äcklar sig. IN MED ER!


Varför blir man så beroende av datorer och tv?

Det är så underbart så ojoj.


OJOJ

Jag väljer nästan alltid en låt som jag vill lyssna på, och sedan har jag den over and over again tills jag byter till en annan som jag har likadant på igen.


Må nedladdningsprogrammet fungera snart!

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards