ANGELICATO

Alla inlägg under juli 2007

Av angelica - 25 juli 2007 18:58

Kommentar till NFSUG2

du kan hoppa hem till oss ett tag, om du vill :)

av M den 25 juli 2007 kl 18:41


Låter mycket lovande må jag säga!
Av angelica - 25 juli 2007 17:33

mmm, oxfilé!

DEN HÄR BILDEN ÄR VÄRD ALL SIN PLATS


Jag satt just och kikade på pixbox, när jag var in på angies sida så såg jag den här FRUKTANSVÄRT goda bilden ! ! ! JAG VILL HA SOM SATAN!

aeyyyyy känner fan hur det smakarrrrrrrrrrrrr, awwwwwwwwwww..!

Av angelica - 25 juli 2007 17:04

Imorgon ska jag nog bege mig på stan. Fårse om det är något folk som ska dit?


Käkade lite jordnötter nyss igen, började klia i halsen som satan så tog nå pilllls mot det. Bra nu.


Jag har inte sett något mer av björnen än. Kanske ska gå ner och kolla efter skit eller nå.


Fredde är fortfarande i GV, ojoj kommer hem imorgon på eftermiddagen. Blir nog att umgås i helgen jaa ; >


MEN ALLTSÅ LÅT MIG VARA FÖR HELVETE

"Det gick att prata med dig i tre sekunder" //pappa

Nej, jag är inte social hemma och vill inte vara det heller!


KIDNAPPA MIG NÅGON VÄNLIG SJÄL!

Längtar som ett galet sär efter att få flytta bort. Eller när jag flyttade till internatet var det ju som att flytta egentligen, var bara hemma på helger och lov. Men det är för mycket ett helt äckligt sommarlov !


Beautiful liar

Av angelica - 25 juli 2007 15:46

Nu funkar besöksstatistiken igen. Såg det var strul på andras också.


Det är så svinigt varmt så jag ska nog gå och duscha efter att jag tagit mig från datorn!

Gick och la mig ungefär kl 5 imorse. Fick sms kring kl 6 men ja fattade fan inte vad som stod. Det frågades "Sover du angelica?" och jag satt där som ett fån och försökte förstå vad som menades. Så svarade jag "Jag fattar inte, vad menar du?" SÅ DRYYYG man kan vara dåå.


Ska nog dra mig in på stan imorgon, svammla omkring litegranna där åså.


Enda på PDOL som jag vill se är Max Peezay "Med hiphopen som grund och inspirationen från grimescenen har Tom Piha, rappare i en av Sveriges viktigaste hiphopgrupper Fjärde Världen, skapat sitt eget sound."

Fast det blir nog inget i år för mig, hähä.

Däremot LK minst den 3:e.


Juste, tar moppen till g-stan Kyrkbyn Bella på Fredag och far hem någon gång dagen efter, kanske lullar iväg någonstans dunno.


Ser ut som att denna kväll blir en slökväll.


Oj, har inte käkat nå än, orkar inte göra det än heller, vet int om jag ids duscha längre. Är inte lika varmt längre. Ska gå ner och se tv nu, nås alltiiiiid på mob.

Av angelica - 25 juli 2007 04:22

Den där blicken som  suger sig fast i en

Den där blicken som gör ens kinder rosa och kroppen alldeles varm

Den där som man ser så sällan

En sådandär blick att döda för


Det tar bara 20 min (!) från ICA i Antnäs hem till mig med moppen, något smidigt! Har inte kört nå mkt med den än, står på ungefär 310mil nu. Skämmes tamejfan, måste ut och rulla nånstans. Kanske far och kollar på kossorna och tjurarna i Ersnäs om ingen annan föreslår något bättre?


Undrar om den jobbiga knarrande pippin som jag har hört utifrån har dött eller stuckit sin kos för jag har inte hört den på flera dagar nu! Hackspetten sitter kvar, lr nej nu for den. Tjuter lustigt gör den.


När farmor kommer hem till Gammelstad då ska jag nog till henne och natta några dagar. Vill till stugan i Korpdal också nu i sommar om vi ska dit nå.


Om det är någon som känner eller heter Olsson i efternamn och som kommer från Kiruna, ja då är vi nog släkt för där har jag mycket släktingar med efternamnet Olsson.


Pusstjing!

Av angelica - 25 juli 2007 04:20

Laggar det ?

Av angelica - 25 juli 2007 04:06

Tog ut staven för att rengöra den igår, fyy vad jag kände mig Naken utan blinget i midjehöjd! Som en liten baby alltså. Så skyndade mig att tvätta och sen snörde jag i den igen, vilken lättnad. Den är en del av mig. Endel tycker ju att "Nästan ingen ser den ju, vad är det för vits att ha navelpiercing?" Jag skaffade inte min och har inte min för att visa upp. Frågar någon så okej, då kan de få se. Väldigt sällan som

jag säger "kolla". För mig känns det inte onödigt att ha något som ingen ser. Jag vet ju om att jag har den och för mig är det det so räknas. Visst, jag vill ha fina grejs i den, därför att jag dras till fina saker och gärna vill ha de omkring mig.

Skulle jag nu tröttna på den, att den inte längre känns som "jag", då tar jag ju självklart ut den, svårare än så är det inte.

"Jag är jääävligt sugen på att pierca naveln" sade Angie nyligen till mig, och om hon ska göra det så vill jag gärna vara med och kika. Hihi. Ange var ju med när jag gjorde, hon vågade knappt titta men övervann nervositeten och kikade ändå. Sött.

Jag tycker dock inte att det är fint med pierc på både övre och nedre delen av naveln. Antingen eller anser jag.


My blingbling

Av angelica - 25 juli 2007 03:35

Sämsta tiden i mitt liv måste nog vara från slutet av -06 och framåt.

 När är eran?


Milan skickade några trancelåtar nyss som är nice.

Dumma Bear Share vill inte starta så jag är ju lätt aningen butter på datorn!

Ska nog be brors om hjälp imorgon. Muta honom om han säger nej.


Morgondagen är hitills oplanerad men det blir väl att lulla omkring i min egen lilla värld. Kanske rengör akvariet förstås. Förmodligen öppen för förslag!


Det har varit bra senaste dagarna faktiskt, sen jag nattade över hos Angie har väl allt flytit på rätt så okej. Härligt.


Nästa vecka så ska Milan från Jönköping som jag snackat med på msn i 1½år nu ungefär upp till Luleå i 2h. Kanske hinner man snipa förbi staden och hälsa!


Det sitter en hackspett utanför fönstret på en stolpe där jag sitter och har klämt fast en kotte i en klyka och hackar som ett galet mongo. Sweet <3


~~ I feel cold inside since the day you went away ~~

~ Cold, I'm so cold ~

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards