ANGELICATO

Alla inlägg under juli 2007

Mkt

Av angelica - 25 juli 2007 22:39

__________________btw, Angelica:
M <3 Din blogg
//Minna


Alltså jag måste ge mig, det här blir väl  mitt 18:e inlägg för idag eller nå, fyfan aldrig skrivit så mkt. Även fast de inte är så långa så ändå. Brukar väl blir ungefär 5-7/dag annars.

Av angelica - 25 juli 2007 22:24

Oojoj, nu har min björnobservation spridit sig i hela byn verkar det som.

Mörön är en liten sommarby.


Började blöda näsblod alldeles nyss, mycket smidigt.


Kusinen ringde nyss och pdol-terrade mig. Tyvärr kan jag inte gå för ska till bella på fredagen och päronen är inte hemma förns sent i helgen så det är rakt åt fan med pdol.


LK, förra året kom nån grabb och börja klänga på en, åfy låt mig vara.

Stämningen på festivaler och dyl. är som så härlig. Allt folk är så framåt och allt är bara så bra SemikolonD

Av angelica - 25 juli 2007 21:23

Ojoj, höll nästan på att tappa byxorna (mjukis) nä jag var ute nyss, hasar ner bit för bit åsså när man märker vars de är ba OJ!


Imorgon far alla i familjen bort igen till crosstävlingen i A-jaur så då får jag trivas själv ett par dagar igen! Nackdelarna är att jag inte ehar någon lilbrors som kan hjälpa när datorn strular och jag inte kan hantera den på egen hand. Att ingen lagar mat så det alltid finns färdigt + att jag blir lite svammlig och mörkrädd av mig ibland.


Imorgon bär det av med moppen in till Ersnäs och sedan bussen till staden.

Ska köpa tuggummin eftersom jag bara har ett enda kvar nu. Ett enda kärt toy kvar.


Den där feta bussen som står på vår gård är en bekant till mamma och pappa.  Han som äger den är den där mannen som inte låste dörren efter sig när han duschade och jag då råkade öppna precis när han stod näck. SKÄMMIGT!


Peace Out!

Av angelica - 25 juli 2007 20:29

Grannen ,Nina som är Eriks kompis Victors mamma hade inte träffat mig på flera månader, om inte nått år säkert. Så hade hon sagt  att jag var lik en fotomodell, och Bella har ju också sagt det, tänk om det är samma person de menar, ett annat jag någonstans hähä.


Det är som att mina möss har värsta ravepartyn på nätterna. Allt ligger helt annorlunda på morgonen, alla bon är flyttade, spån är utkraffsat på golvet, maten ligger inte i skålen och det ligger spån i vattnet. Söta galningar.


Nej, nu har jag glömt bort att titta på TheVoice denna dag!

Av angelica - 25 juli 2007 20:12

hähä när det är nå då kan man prata för sig själv, i form av ett inlägg.

Alltså det ni läser är det jag svammlar om i huvet för mig själv.

Anteckna


Nu när jag har börjat på dagens första måltid, blir väl min frukostlunchmiddag nu. Så känner jag hur ENORMT hungrig jag är, det känns som att det är ett kallt hål i magen så hungrigt. Blä jag är hungrig men är full i magen nu. Bäst att sleva i sig medans man hinner innan mättnaden slår in. Och jag orkar inte skära eller he upp på gaffel så jag käkar med sked typ allt.


Helvetes mage, de där pillsen som skolsköterskan bad mig ta inte hjälper de heller. Satans ta mitt liv och sälj mig till djävulen, not.


Alla vidriga småbarn som springer omkring på stan och skrämmer livet ur mig . Någon liten unge började klänga på benet mitt som ett äckligt rabiesoffer, fyfan, hemskt var det. Bara någon sekund men det var mig ett sant helvete. Oj, vad jag wainar jaaaaa! Har för mig att det vart barnbidrag nyligen, förmodligen därför det känns som att det skett en explosion med småkids. Izabellas syrra och hennes kompis hoppade fram som två Kasperdockor ut ur tomma intet och gjorde mig nästan stum av förskräckelse över varför två små helt plötsligt ropar hej.

Alltså, jag har som inget emot kompisars syskon, men främmande små dräggelsvin ska inte vara i min närhet.


-OVER AND OUT-

Av angelica - 25 juli 2007 19:53

http://www.dailiescountdown.se/c.aspx?ukey=J0E030U0K0F9P2O2C8751841W1H


Kolla denna länk, snart sitter jag och ange på bion för att se Simpsons !

Av angelica - 25 juli 2007 19:23

Jag kom just på att jag borde äta, tog lite jordnötter, ett glas juice och 4 bananskivor dränkta i vit choklad imorse bara, ojoj.


angie säger:

HAHAHHA KUL BLOGG


angie säger:

lova mig en sak, sluta aldrig skriva!


' angelicato//Gika//F<3.5 säger:

hahahhahahhahaha


' angelicato//Gika//F<3.5 säger:

nedå


angie säger:

de minuter jag får läsa om ditt liv är så grymt underhållande


_______________________________________________________

Vi har planerat Måttsundstältningen till efter LK någon gång!


Tydligen så satt jag framför Helium från apberget på bussen in till stan igår!


Jag vrider ner dig så lätt och alltid! SemikolonD

Av angelica - 25 juli 2007 19:06

angie säger:

min tallrik kosta 219 spänn


angie säger:

sammanlagt käka vi för 387


angie säger:

400 spänn två måltider med cola och loka ;>


' angelicato//Gika//F<3.5 säger:

nääää 219? seriöst?


angie säger:

jaaaaaaaaaaaa


angie säger:

haha


' angelicato//Gika//F<3.5 säger:

du ljuger !


angie säger:

NEJ


angie säger:

seriöst


' angelicato//Gika//F<3.5 säger:

VARFÖR KÄKAR MAN EN KÖTTBIT Å POMMES FÖR 219 SPÄNN? xo


angie säger:

hahahhahaha


angie säger:

jag vet


angie säger:

men det var goooooooooooootttttttt


aeeey shit alltså ;O

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards