ANGELICATO

Alla inlägg under juli 2007

Av angelica - 17 juli 2007 04:27

ååååw, jag ligger på 90:e plats på "De populäraste bloggarna" här på denna bloggsida! DEN DU! PILTRE = <3

Min omrösting ligger på 6:e plats och jag har legat på topp 15 mest aktiva bloggarna! Jag vet, patetiskt ändå men FÖRSTÖR INTE MIN lycka.,omdenfinns

Av angelica - 17 juli 2007 04:14

Ni vet reklamen där de säger "det heter bröd med korv" osv

Varför heter de då "korvbrödsbagarn" och inte "brödkorvsbagarn" när de är så envisa?

Så jag skickade ett mail till de och wainade litegrand!

Sen kan ni ju rösta på min omröstning här till höger någonstanns-->

(För tillfället ligger den på 6:e plats populäraste omröstningarna!)

Det är ju bara kolla på resultatet av hitills 72 röster, allt talar åt ett håll;

KORV MED BRÖD

Av angelica - 17 juli 2007 03:32

OH YES. De som umgås med mig är säkert väl medveten om att jag alltid får svart smet utanför ögonen från eyelinern, då oftast den flytande. Jag fick nu veta att "Räddningen är att använda din vattenfasta mascara även som eyeliner. Köp en tunn, smal borste eller använd en väl rengjord borste från en före detta eyeliner, doppa den i din vattenfasta mascara och applicera som vanlig eyeliner."

TACK VÄRLDEN!

Av angelica - 17 juli 2007 02:37

Igår gjorde jag INGENTING förutom att ligga framför tv:n och glo.

Satt inte ens vid datorn en enda gång! Bara låg där som en avdankad valross. Eller, jag gick ju upp nån gång för att hämta nån dricka eller tidning, lite käk osv. Fast det känns som att jag gjort mer, lustigt. Så mig går det ingen nöd på, jag lullar omkring i min egen värld helst, hähä.


Blir väl inte att göra nå imorgon heller förutom att sova, vakna, käka, det vanliga "angelica-livet"


Jag har en vääldigt ensidig kost nuförtiden, vill helst bara äta kött, kött, kött, kött KÖTT..kött..k+ö+t+t=kött KÖTT! Fast; nötter går fint, helst pistage. namnam.jordgubbar och körsbär, biggaråer. hähä. dryg

Kött, pistagenötter, jordgubbar, körsbär/bigarrå = GOTT


* * *


I början av sommaren så var jag ju på marknaden i Kyrkbyn med bla Izabella och hon fastnade för en svart väska med massa körsbär på. Som vi anade med de där feta säkerhetsnålarna som Minna ville ha från de så var den väskan undermedvetet en emo-,punkväska. Såg nämligen en sådan människa på stan för några veckor sedan med en sådan väska, klottrad med en massa nitar och pins psv, det där typiska utseendet för att passa in i stilen. Tänk, den kunde blivit Bellas sommarromans, men det där FINA (!!!) halsbandet passar henne extremt.

Så, det har jag tänkt skriva ända sedan dagen jag såg väskan på människan, men inte gjort, en sak avklarat i livet!

Av angelica - 16 juli 2007 04:37

Kom just på att den dagen jag ska på LK är samma dag som min saknade och älskade Lili dog, fast för 2 år sedan...


Känns ju lagomt bra...NOT...........................


När saknad är som värst så är den värst av allting som finns

Av angelica - 16 juli 2007 02:35

Skeva verkligheter utan dig

(Och alla hör utom du X,alla hör)


Kristofer säger:

hahha, mygg = slampor


Har inga planer för en dag som denna, men ska väl öva min hobby som är att sitta eller utöva min livsstil som är att sova. Någon som har några invändningar mot det?



jag har lagt

mitt hjärta

hos dig


(Vem är jag

utan dig?)


Ring 113!

112 Idiot!



Gissa djuren!

1.) ?

___/'^v^'\___

/vvvv{ }vvvv\

vvvv


2.) ?

  y

  (' ')

   ) )

( (

   ) )

  v


3.) ?

, , ____

O( | | )O )-*

||-( )---( )


4.) ?

___

<*_  \

        \  \

                  \  \___

                      ||-----||)-*


(Ritade,skrivna av obztruct@onz-gaming.com)

Av angelica - 16 juli 2007 01:16

Igår så gick jag, Emma, Jenny och Laura på bio för att se Harry Potter och Fenixorden. Den var bra tycker jag.


Funderar på att fara till farmor i Gammelstad denna vecka ett par dagar och sova över hos henne, så kanske jag kan umgås med er folk därifrån eller vad säger ni?

Har med största sannolikhet lyckats övertala, manipulera mina föräldrar om att jag ska få bo själv nu! Good Job!

Av angelica - 15 juli 2007 02:51

I våras hade vi en nästan hetsig konversation om vad som var godis. Vissa ansåg att godis är chokladkakor, lösvikt osv. Andra tyckte att nyponsoppa lr bullar lr vad det nu var för nå kommer inte ihåg också var godis.



Här står det klart och tydligt:


  • Choklad
  • Knäck
  • Lakrits
  • Marshmallows
  • Vingummi
  • Kola
  • Tuggummi
  • Polkagris
  • Marsipan
  • Lösgodis

  • Jaja, visst det står 'urval', men det är ju inte meningen att man ska sväva iväg på rosa bulliga mol och spekulera att en hund som man döpt till "Kola" är ett slags godis, eller att nyponsoppa är godis.

    "Nyponsoppa är en soppa gjord på nypon. Serveras ofta som efterrätt" Exakt det vi pratade om; soppa som dessutom är en efterrätt!


    Något som bör tilläggas?

    » My life, your entertainment ♥

    Purple hair don't care. LULEÅ

     

    Återkommande läsare? ↓

    bloglovin

    Omröstning ↓

    Vad vill du se mer av i bloggen ?
     Klagomål
     Umgänge&Partaj
     Åsikter
     Bloggningstips
     Egopics
     Personlighetstester
     Vardagsbetraktelser
     Smink&Hårtips
     Bus&Hyss
     Tävlingar
     Videobloggar
     Musiktips

    Senaste nytt

    Kategorier

    Tidigare år

    Bloggträd

    Länkar

    Sök i bloggen

    Translate

    Följ min blogg ↓

    bloglovin

    Ovido - Quiz & Flashcards