ANGELICATO

Alla inlägg under maj 2007

Av angelica - 7 maj 2007 19:24

När jag gick till fåren efter skola idag så var jag där själv i ungefär en halvtimme, var tvungen att gå för att jag råkade sätta mig i en bajskorv! :D

Av angelica - 7 maj 2007 15:36

Blev sms-terrad av Jonas nyss haha ;D

</3

Av angelica - 7 maj 2007 13:43

Jag fick nyss ett sting av hjärtkross

Trodde att min MP3 nått sitt slut när ljudet inte var på, det visade sig att boken min kommit åt volymknappen och sänkt.

Känns som när man har drömt någonting och när man vaknar tänker man "PUH, det var en dröm!"

Nu får jag umgås mera med empin ;)

http://i.pricerunner.com/prod/10_9_10_6_564467s/75x50/Zap_JR010_1GB_Silver.png

Av angelica - 7 maj 2007 11:23

Min omröstning här till höger ligger på 24:e plats på listan för tillfället över populäraste omrästningarna! :)

Ain

Av angelica - 7 maj 2007 10:50

Den här veckan känns som att den kommer ta en evighet!


"EN EEEVIGHEEET" -Fy, vad jag inte tycker om Carola, hon är ingenting för mig!


Jag och Emmi-Lie missade lokalbussen så det blev att gå resten av biten efter att vi hoppade av piteåbussen vid OK. Kanske inte låter så himla jobbigt, men det är så tråkigt, är ju inte precis sådär JIPPIE precis..!


Har svenska nu, så egentligen borde jag väl inte sitta här och lata mig som en och annan bajskorv. Fast, blogg, det har väl med svenska att göra? Liite måste det väl gillas som? Aftonbladet har blogg. Skapade en blogg där när jag gjorde bloggare på alla sajter jag fann, men tyckte inte om den. Den blogg jag har nu är alltså väl utvald och inte bara slumpvis vald. Det ligger arbete bakom, sökande och testande av en massa olika.


Tillbaka till svenska. Vi ska skriva en debattartikel/ insändare om valfritt ämne. Jag ska göra en debattartikel om vindkraft. Satt uppe med pappa hela kvällen igår och pratade om det, fick se en massa tabeller och cirkeldiagram på powerpoint, ankäter, sedan började han snacka om en massa formler, fy jag förstod inte någonting. Det var bland de grövsta formler jag sett, inte lika små som vi har haft på fysiken. Det var frukstansvärt att sitta där medans pappa satt och hade 'fysiklektion', fick lite smådamp och sa att jag ändå inte har någon användning av att höra det, men han ville iaf..


Inte visste jag att pappa hade eget företag ! :O Inte får jag veta någonting i min familj. Ska pappa typ till spanien för att ha nå konferans där då kommer jag hem och pappa är inte hemma. "Vart är pappa?" "Han är i Spanien!" "Öhm, jaha."


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Allt är allmänt annorlunda

än vad det brukar?


Izabella är sjuk. Minna är sjuk. Fanny kom hit på morgonen. Niklas åkte med samma buss som mig och Emmi-Lie. Vi missade lokalbussen.Jag sov 3h inatt-




. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

zZz

Av angelica - 7 maj 2007 02:00

GOD NATT VÄRLDEN!

Av angelica - 7 maj 2007 01:40

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 

Jag vill sociala mig med någon som tycker om att lyssna på samma sorts musik som jag gör, förut på Bergs där hade jag Elin-svart, men nu har jag ingen,. Att dela passionen med :'( Känns som aningen dystert. Min kära MP3 sviker mig dock aldrig, det är den och jag då nu och förevigt <3

Undrar hur många gånger empin/MP3:n har vart min räddare, t.ex när päronen är tjuriga och aldrig kan sluta gnata i bilen så slår jag bara på den, säger  "JAG HÖR INGET" och försjunker ner i mina egna tankar, I BILEN, av alla ställen är det det värsta stället. Man är i stort sett helt fast, blä!

Heheh kommer ihåg en gång när jag skulle till skolan i 9:an, pappa var förfärligt enerverande, satt där och var allmänt retig och irriterande, som fan. Då fick jag seperyck och tog tag i ratten och vred till, han blev sur men det fungerade.Satan. Vad skulle jag göra, jag stod inte uuuuut!!!?

Av angelica - 7 maj 2007 01:21

Jag har kutat omkring hemma, letat efter små föremål som går bra att tänja örat med, men det har inte gått frammåt. Hittade inget roligt alls.

Frågade pappa om vi hade nå sånt där mätgrejs, men den var ute i bodan, så dit orkade jag inte gå. Får väl söka vidare då!


Är också på jakt efter navelsak, har inte hittat någon som jag tycker om än på stan, funderar på att beställa en eller två från amazon, internetsidan där, ni vet den vi dillade om på engelskan? För där fanns minst (!)  de här två som jag tycker om

 



Må jag finna några som passar!

Ska in till stan med mamma på fredag. Ska kolla efter nå byxor. Kanske hittar nå töjbart som passar, funderar på att köpa en mindre töj än målet, få in den och sedan köra in målet.


Undrar hur det går för Minna, hon är ju sjuk (fysiskt ) och allt, Krya på dig ! :)

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards