ANGELICATO

Alla inlägg under maj 2007

Av angelica - 24 maj 2007 21:35




Sommarlovet närmar sig, dvs SKÅNE-RESAN närmar sig!


Av angelica - 24 maj 2007 13:35


Igår for jag hem efter skolan för att se premiären av

PIRATES OF THE CARIBBEAN: VID VÄRLDENS ÄNDE


Jag hade höga förväntningar, då 2:an i somras var en succè. Filmen var nästan 3 timmar lång men kändes som 1½ h. Början var ganska dyster, folk som haft kontakt med pirater hängdes, en liten pojke var för kort för att nå till snaran, han fick stå på på en tunna för att nå upp. Trodde att någon skulle rädda honom, men icke det. Dey kändes som att den röda tråden tappades bort bland alla skämt om hallucinationer osv.

Min favoritscen var när han där med glasögat och tjockisen stod på skeppet och tittade ner i vattnen där själar från döda folk simmade omkring. Plötsligt sa glasögat någonting i stil med "Undrar vad som händer om man släpper en kanonkula på de?"

Den är en sevärd film, men jag hade så höga förväntningar och är kanske liiite besviken, men den var en filmupplevelse.

kl 21:30 med Angelina, Anna, Emma, Jenny och deras kompis Laura.


Eftersom vi skulle ha exkursion i Ekologi kl 07:30 på morgonen så var mamma tvungen att köra mig till Grans, så jag var där strax efter 01:00.

Av angelica - 24 maj 2007 13:18

"Din vuxenpoäng är: 8.9
Din ålder borde vara 17.3 enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse


"Se där ja! du är ungefär lika gammal som du framgår av testet. Så fortsätt leva ditt liv precis som det är och allt vad det innebär. Glöm inte bort att allt eftersom du blir äldre så måste du samla på dig mer vuxenpoäng."



 

Hittad länken till sidan där man kan göra testet i Kusin-Annas kompis blogg :)

Av angelica - 22 maj 2007 22:15

Tänkte bara upplysa om att

SKOLANS DATORER OCH SKRIVARE STRULAR ALLTID NÄR MAN INTE HAR TID MED SÅNT!!!!!


//Arga Angelica och Isiga Izabella

Av angelica - 22 maj 2007 15:40

FOOD


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 

Sitter i datasalen med Minna och Izabella, vi har nyss kommit tillbaka från vårdcentralen. Gabbi är hemma i Luleå, likaså Emmi-Lie.Fanny sitter inne i 9an. Min kära MP3 är självklart med mig! <3



Snart är det sommarlov!

Men, vad kommer efter det?

Jo skola XD

Mhwhah



-Det kan inte bli värre!

-Vänta bara!

Av angelica - 22 maj 2007 12:10

<3<3hiphop<3<3

 

<3<3hiphop<3<3



Jag åker till skåne 6:e Juni med Minna, dagen efter skolavslutningen, är hemma 17:e juni. Börjar sommmarjobba den 18:e juni i 2 veckor. Längtan!

Jag är dock ruskigt rädd för fästingar. Minna har haft borrelia o______________O



Längtans vingar tar mig dit jag vill

Längtans vingar tar mig dit jag vill

Längtans vingar tar mig dit jag vill

Längtans vingar tar mig dit jag vill

Längtans vingar tar mig dit jag vill

Längtans vingar tar mig dit jag vill

Av angelica - 21 maj 2007 13:31

Jag: Eh, du Minna, står det Hordala eller Hovdala?

Av angelica - 21 maj 2007 12:28

De låtar som spelas extra mycket nu är :

Blues - Andra Sidan ( Bortom Dimhöljet)

Bob sinclar - sound of freedom (club mix)

Rihanna Umbrella feat. Jay-Z

In Full Color - Into My Life


Spricker av alla tankar

All den kärlek men fick ta emot hat

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards