ANGELICATO

Alla inlägg under maj 2007

ARG

Av angelica - 13 maj 2007 02:25

Jag är ARG, IRRITERAD, SUR  och ALLT DÄRTILL!!!!!!!!!!

VILL ATT ALLT SKA TA SLUT, SLUTA I EN SOPTUNNA TITTANDES PÅ FLUGSKITEN, NÅGON SOM VILL BO GRANNE MED MIG I DEN GRÖNA ELLER BRUNA SOPTUNNAN ?!

Av angelica - 10 maj 2007 20:24

Hmm det är en här i datasalen som lyssnar på sån musik som jag tycker om! Jag vill hjärntvätta någon av mina kompisar så att jag har någon annan att lyssna med :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

Av angelica - 10 maj 2007 15:54

I wanna hurt you for what you’ve done.
I wanna hurt you, the rage that’s gone.
I wanna smack my broken dreams right back in your face.


Fy och blä. Tänk i framtiden om lärarna ersätts med inspelade videor ?

Har slutat skolan för ett tag sen nu, morgonen började med att jag försov mig som vanligt, alltså kom ju inte försent till skolan men hade tänkt gå till datasalen och skriva klart skolarbete.

Vi hade redovisning idag på ekologin om fåglarna, det gick bra för alla tycker jag.



Jag vet jag borde vända mig om
Men du bara viskar kom, kom, kom



Av angelica - 9 maj 2007 08:55

"Mörön ligger på ornitologernas topp tio-lista i Sverige."


Såg förmodligen en fiskjguse idag när mamma skjutsade mig till bussen. Det var roligt, tog kort på den. Funderar på att fara med moppen till helgewn och kolla om jag ser de n igen! Hoppas på att se kungsörn eller havsörn då de tydligen har obseverats där.

 http://www.nsd.se/artikel.aspx?artid=35427&cat=1&pageIndex=5

Av angelica - 8 maj 2007 22:33

Imorgon kommer det grabbs från Kalix, friluftsdag. Vi slutar tidigt WEHO! :D



Åkte förbi Bergs idag när jag åkte med den bussen bergsfolket åker hem med, kändes så avlägset, fy vad härligt att ha gjort bort den tiden!

Var ju inte precis så muntert där på den tiden, eller med klassen var det ju det, saknar de helt mkt. men lol, hamnade in till rektorn för min attityd, tänka sig ^^


På fredag ska jag in till staden och kolla om jag finner nå byxor. *hoppas!!!*


Förövrigt så är jag MYCKET glad och nöjd över tuggummiförrådet! ;)

Av angelica - 8 maj 2007 22:13

Ibland är det bara dig själv som du kämpar emot


Tog bussen från Öjebyn 1345.

Var hemma kl 1600.

Så länge kan det ta för mig att komma hem om jag måste pendla...

Av angelica - 8 maj 2007 12:37

We are freee!

Vi skulle egentligen ha TABU nu, men det var felbokat tydligen XD


Luleå nästa

Så då kan jag åka hem tidigare, med 13.45 bussen, får se om jag hoppar av och byter buss på Bergskolan eller åker in till stan och tar en buss därifrån istället?


Mina linser har kommit nu, så ska gå till rummet strax och hämta min bag och burk.

Har haft huvudvärk var dag nu i ungefär 2 veckor, förmodligen för att jag inte har haft varken glasögon eller linser på hur länge som helst.


Ryggen är lite mystisk nu igen, känns spännt precis som att jag ska få sådär hm, låsning som det känns som. Fast smörjer med zon så hoppas på att slippa det ;)


Igår så strulade datorn ju när jag skrev VG- och MVG-delen så jag var tvungen att börja om från början. Fast hann skriva klart för hand i natt, så skrev det på datorn under fysiken.


Vi fick veta betyg i datakursen idag, det gick väl bra :p

Av angelica - 8 maj 2007 08:40

Jag och Fanny umgick igår hemma hos henne, fan vad det blev pinsamt där när besök kom, röda som tomater -.-'

Izabella är fortfarande sjuk, Gabbi har iaf kommit till skolan nu imorse. Tråkigt att det inte blev någon valp för henne, hon och vi som hade vart så förväntansfulla :/


Försov mig imorse så de tvar bara kasta sig in i duschen och ut igen.


Far hem idag efter skolan.


Pusstjaow!

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards