ANGELICATO

Direktlänk till inlägg 7 maj 2007

Ain

Av angelica - 7 maj 2007 10:50

Den här veckan känns som att den kommer ta en evighet!


"EN EEEVIGHEEET" -Fy, vad jag inte tycker om Carola, hon är ingenting för mig!


Jag och Emmi-Lie missade lokalbussen så det blev att gå resten av biten efter att vi hoppade av piteåbussen vid OK. Kanske inte låter så himla jobbigt, men det är så tråkigt, är ju inte precis sådär JIPPIE precis..!


Har svenska nu, så egentligen borde jag väl inte sitta här och lata mig som en och annan bajskorv. Fast, blogg, det har väl med svenska att göra? Liite måste det väl gillas som? Aftonbladet har blogg. Skapade en blogg där när jag gjorde bloggare på alla sajter jag fann, men tyckte inte om den. Den blogg jag har nu är alltså väl utvald och inte bara slumpvis vald. Det ligger arbete bakom, sökande och testande av en massa olika.


Tillbaka till svenska. Vi ska skriva en debattartikel/ insändare om valfritt ämne. Jag ska göra en debattartikel om vindkraft. Satt uppe med pappa hela kvällen igår och pratade om det, fick se en massa tabeller och cirkeldiagram på powerpoint, ankäter, sedan började han snacka om en massa formler, fy jag förstod inte någonting. Det var bland de grövsta formler jag sett, inte lika små som vi har haft på fysiken. Det var frukstansvärt att sitta där medans pappa satt och hade 'fysiklektion', fick lite smådamp och sa att jag ändå inte har någon användning av att höra det, men han ville iaf..


Inte visste jag att pappa hade eget företag ! :O Inte får jag veta någonting i min familj. Ska pappa typ till spanien för att ha nå konferans där då kommer jag hem och pappa är inte hemma. "Vart är pappa?" "Han är i Spanien!" "Öhm, jaha."


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Allt är allmänt annorlunda

än vad det brukar?


Izabella är sjuk. Minna är sjuk. Fanny kom hit på morgonen. Niklas åkte med samma buss som mig och Emmi-Lie. Vi missade lokalbussen.Jag sov 3h inatt-




. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av angelica - 28 december 2014 02:21

        Då var man på andra sidan jorden tillslut.  Varit här ungefär 3 veckor.  Känns fantastiskt att göra något annat än Luleå!   ...

Av angelica - 10 november 2014 18:21

Magkänslan har alltid rätt. Ibland går det bara inte att låta bli att vara en idiot. I slutändan var det ändå lika bra!Snart ger jag fingret åt allt här för ett bra tag, det är ungefär det som håller en vid ytan och ingen annan än jag själv som ger m...

Av angelica - 4 november 2014 22:05

        Finns mycket att säga, men blir inte mer. Varför? Magkänslan. ...

Av angelica - 26 oktober 2014 10:47


Av angelica - 28 juni 2014 23:08

Nån här som varit dit?

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards