ANGELICATO

Alla inlägg under maj 2007

Av angelica - 15 maj 2007 18:13

En dag, då ska jag ta alla mina saker och bege mig bort härifrån, bort från allt och alla som jag inte tycker om att ha i min närvaro, dumpa norrlandsmyggen och allt som hör till ! Längtar

Om planerna smider på fint blir det att jag och Angelina Larsson beger oss ner till Göteborg och skaffar oss ett liv där, mkt trevligt.


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .



Frusna Hjärtan Tinar Aldrig

Av angelica - 15 maj 2007 17:46

I Adore You My Sunshine


:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::





:::::::::::::::::::::::::::::::::::



Tycker de här var som härliga!

[För de som inte märker är de inspirerade av undulater.]

Av angelica - 15 maj 2007 16:12

angelicato


Du var sann

Jag var sann

Livet var äkta

För en gångs skull

Av angelica - 15 maj 2007 13:08

Var på stan i fredags. köpte skor från Quicksilver och Fergie-jeans från blend :)


Skåne snart ? ;D

Av angelica - 15 maj 2007 12:48

Vi hade bakning hela förmiddagen som lektion,

vi gjorde massa bröd, det gick bra!



Låt jag hört av Fanny

I've been cheated by everyone
I've been cheatin' myself
I've been cheated by everyone
And everyone's been cheated by me


I've been cheated by things I've done
And I've been cheated by friends
I've been cheated to put you one
And it looks like it will never end


Well, everyone's been cheated by everyone
Yeah, everyone's been cheated by everyone


Norrland

Av angelica - 14 maj 2007 18:23

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

"Han dödade dem med deras kärlek

Så är det varenda dag i hela världen"


Citat från 'Den gröna milen'


(Såg den 5 gånger en skolvecka när vi skulle skriva recension på just den filmen. Förbannat vilken härlig film <3 )



Någon som har låten Norrland?

De sjunger typ; Till de ängar där jag har sprungit sen jag var barn. Bort från norrland. Jag är från norrland! osv

Handlar om när man flyttat från norrland och längtar hem igen. Den var kulig, hörde den i bussen!



Utan att säga ett ord förintar du mig

Av angelica - 14 maj 2007 17:59

"Jag vill se kuligt djur, men allt jag ser är plastpåsar!"


När jag hörde mig själv säga så så blev jag lite förundrad,

fan vad det är förstört i världen, allt bara blir förstört av oss människor. Slänger saker omkring oss som inte naturen kan ta reda på. Släpper ut äckelrök. Förökar oss som att det finns hur många tellus som helst, som att det är engångförpackningar som vi kan slänga och öppna en ny, en ny jord. Men nej! Snälla utplåna människan, sätt en gräns på hur många dumma barn man får pressa fram. Vi borde börja med att iaf adoptera upp alla mini-bajsare som inte har något hem, det är ju överskott på såna! plz???



Och även när världen blir stor

så är du ändå min lillebror

Av angelica - 14 maj 2007 17:45

Känner inte för så mkt att blogga men kort uppdatering:

  • Vart på fest hos Anna.N i helgen
  • Var på öppet hus på skolan i söndags
  • Förstår inte mycket av matte B
  • Har blivit förkyld
  • Har 3mm töjhorn i örat
  • Moppen kanske har en propp lr nå i oljan för det går inte åt så mycket olja som det ska (Har vidtagit åtgärder så den inte ska skära dock)
  • Inte fått tag på sommarhäst (!) ser inte ljust ut heller
  • Väntar på ett hål i vardagen så jag kan fara och klippa mig
  • Navelpierc mår fint
  • Undulaterna vill inte föröka sig
  • Ska till Skåne med friendsen från klassen på sommarlovet!

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards