ANGELICATO

Alla inlägg under maj 2007

Av angelica - 21 maj 2007 11:11

Jag är hungrig och mår illa

Måtte det bli lunch strax!


Och hade trevligt samtal med den andra grr-san Fanny under svenskan!


Jag tappade taget och jag saknar det vi hade

Av angelica - 21 maj 2007 01:02

Men jag ska hålla huvudet högt

För livet är ett test

Av angelica - 20 maj 2007 02:34

-Det kan bli små äckel!

-Men man behöver ju inte spara de!



Det roligaste jag hört ang små äckelbarn!

Av angelica - 20 maj 2007 02:15

Det är ju som bra att inte tjaffsa

Inte ställa till problem

Även fast det kan vara det man vill göra mest av allt

Av angelica - 20 maj 2007 01:07

Jag vill lära mig cykla på enhjuling, jag vill ha en. Någon som vet vart man kan få tag på såna?


Popping är en härlig dansstil btw

Som många andra har jag då uppmärksammat Baby Bang från Talang 2007

GRR

Av angelica - 19 maj 2007 22:02

hhhghg

Av angelica - 19 maj 2007 17:12

We can't cry the pain away


Skåne är otroget mot resten av Sverige, med Danmark! De har tydligen en flagga tillsammans! Slamp-skåne. Nåja, ska dit och våldta Skåne med min enorma norrlandscharm!




Peace Out

Peace Out

Peace Out


Blues - Andra sidan (Bort från dimhöljet)

Vi ska bort från dimhöljet

Över taggtråden

Korsa minfältet

Bort från dimhöljet

När vi når till andra sidan

Så möts vi där



Mitt hår smakar äpple!


Vaknade med nå som liknade nackspärr igårmorse, men det försvann under dagen efter att jag smörjt med tigerbalsam. Sitter bara och väntar oroligt på att ryggen ska börja krångla igen, fy vilken smärta det är alltså, det värsta jag har varit med om! Dessutom sitter det i ungefär 2 veckor. Måtte jag bli av med det med tiden! Känner att det ligger och gror där inne, i väntan på att hugga tag och göra mitt liv till ett fysiskt helvete som jag vill slita av mig en en t-shirt!



Grattis till Minna som nått sitt mål med töjningen!

Av angelica - 19 maj 2007 01:44

Mitt hår luktar äpplen

Loka vildäpplen påminner om öl i smaken?! :O

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards