ANGELICATO

Alla inlägg under maj 2007

Av angelica - 18 maj 2007 17:30

THE SOUND OF FREEDOM

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

 Rihanna - Umbrella


Jaow, vi börjar närma oss Skåne! Folket som ska dit är Minna, Jag, Izabella, Emmi-Lie, Gabriella och förhoppningsvis min älsklingsbög Fanny ! Tänk vad skoj, kan jag sprina runt överallt som en galen kossa, råma och ha mig, som en utsläppt ko precis gör på betet WEHO! Jag är nog en ko!!

Vi kommer dra en tur till Danmark och sociala oss om allt går för sig!

BlåGult VS RödVit



Något som jag tycker är härligt är att se på The Voice på tv, så härlig musik som mina sinnen tycker om! Härligaste musiken , DMX har jag dock inte sett skymten av än men jag tror de vill ha mer r'n'b-liknande vilket inte han är riktigt, för grovt ? Känner mig glaaaaa'!



Angelica Maria Pilskus Angelicato Angelikåto Kåtis Gika Olsson

Glömt något namn av mig ? ;D



Jag är livrädd för att bli besviken

Av angelica - 18 maj 2007 03:45

HIPHOP WILL NEVER DIE

If You Love Something

Let It Go

If It Comes Back To You It's Yours

If It Doesn't It Never Was

I'm Gonna Live Forever

I'm Never Gonna' Die

6 Million Ways To Die


Life's A Bitch And Then You Die

All That's Left Has Gone Away

All Of My Sins Will Be Blown Away

Like The Wind

<3
Akon, Busta Rhymes, D12, Dr. Dre, Ice Cube, Ne-Yo, Obie Trice, Xzibit mfl.

 <3

Av angelica - 18 maj 2007 01:53

Känner minnena

Kommer ihåg

Saknade

Hatar


. . . . . . . . . .

. . . . . . . . . .



. . . . . . . . .

. . . . . . . . .


Vill inte ha tillbaka det förflutna, vill längre fram!

;)


Det var en älg som luffsade fram på vägen och utanför gården idag kollade på den med Fille och Vicke, var lite sur för batteriet i kameran var oladdat och slut! Det var en fjolårskalv typ, lite småvirrig av sig. Den var då inte rädd för crossljudet på ängen typ 100m bort. Tänk Milan som aldrig har sett en älg!



Pappa och brorsan är i gbg nu.

Erik är med sitt lag och pappa är där för jobbet.

Jag vill också dit!



Jag ljög när jag sade att saknad kan vara bra

Av angelica - 18 maj 2007 01:08

The Word Is On Your Lips

On The Lips Of Angel

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

 

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .


Idag tillbringade jag första delen av dagen mest framför tv:n och såg på The Voice som Iza också hjärtar!


Just fucking fade


Det var tydligen en älg som kalvat borta vid E4:an, så polisen hade fått bära in den i skogen för att den inte skulle blir överkörd, mamma såg den på tv och tyckte den var så söt.


Go Away

Av angelica - 17 maj 2007 04:08

"You are my blingbling

And my blinbling pimps me

And I fuck my blingbling

My blingblong långkalsong"


Me like:

"Varje ängel gråter.
Det är ju bara att titta upp mot himlen.
Det är inte regn
Det är ingenting mer än himlens smärta
Änglarna gråter"


Vad är det om några veckor?

Sommarlov!

Vad är det efter det?

...Skola

Av angelica - 17 maj 2007 03:53

Nubcakes 

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Fast vi hade bakning hela förmiddagen iförrgår

Det jag har på huvet på bilden är då en, hm, bakhatt

Och röjsåg hade vi hela förmiddagen igår!

 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Nudecakes

Av angelica - 15 maj 2007 20:19

I wanna hurt you for what you’ve done


I wanna hurt you, the rage that’s gone


I wanna smack my broken dreams right back in your face



You promised to be here for me


You promised to be everything for me


You promised to take care of me and now you’re gone

Av angelica - 15 maj 2007 18:59

Det här är då Fannys kära Prisma!

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Som jag har tagit en bild på

Jag vet att Fanny tycker om den väääldigt mycket

Tänkte att hon blir nog glad om jag lägger upp den här ;)

Den här prisman glittrar vid speciella tidpunkter

Solen för sina strålar genom det sköra

Ibland har hon smitit hem under ett par lektioner

och fått se sin kära Prisma in action

men inte är det ofta

Prisman kanske är lite blyg av sig?

Pusshej

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards