ANGELICATO

Alla inlägg under november 2007

Av angelica - 27 november 2007 20:43

Helt galet, hitills bara 6/28 lr hur många vi nu är i klassen i klassen som har klarat djursjukvårdsprovet, trots ett omprovstillfälle redan. Jag har iaf klarat det, så mig berör det inte, men ändå.


V48.

  • Prov Sällskapsdjur. (Hunden och kattens anatomi)
  • Skriftlig inlämning idrott. (Pulsmätning)

V49.

  • Prov Djursjukvård. (Hjärtat, lungor, blodet osv)
  • Prov Etologi.
  • Skriftlig inlämning och muntlig redovisning Djursjukvård. (Om sjukdomsfall)
  • Skriftlig inlämning djursjukvård. (Blodets väg genom kroppen)
  • Muntlig redovisning Sällskapsdjur (Kattras)

V50.

  • Prov Djur i park. (Rovdjur)

Samhällsprov Massmedia ska mest troligt också klämmas in någonstans.

Av angelica - 27 november 2007 20:37

Första bokstaven i ditt namn:

A- korkad

B- blond

C- störd

D- porrig

E- sexig

F- het

G- rolig

H- underbar

I- söt

J- gullig

K- vacker

L- killaktig

M- bitchig

N- undersmart

O- gangster

P-fantastisk

Q- populär

R- puckad

S- översmart

T- söt

U- ful

V- tjejig

W- fräknig

X-smart

Y- dum

Z- osexig

Å- cool

Ä- social

Ö- osocial


Nu tar du andra bokstaven i ditt efternamn:

A-bitchbabe

B-ödla

C-bitch

D-rövslickare

E-gud

F-gamling

G-katt

H-kille

I-tjej

J-emo

K-nörd

L-alkoholist

M-tönt

N-spankare

O-idiot

P-sexgud

Q-fotbollsproffs

R-porrstjärna

S-sexmaskin

T-fittslickare

U-prinsessa

V-prins

W-punkare

X-rädd-katt

Y-hora

Z-chokladgalen

Å-tandborste

Ä-sötnos

Ö-snygging


Och nu vilken färg på tröjan du har på dig:

Röd – som gör allt för att få knark

Lila – som kollar på porr

Orange – som har ett stort ass

Gul – som vill ha sex med dig

Grön – som vill rocka

Rosa – som är bra med händerna

Svart – som är porrig

Blå – som gillar att strippa

Vit – som alla vill knulla

Brun – som är väldigt ful.


Korkad alkoholist som gillar att strippa

Av angelica - 27 november 2007 00:53

God Natt Världen

Ty, nu stänger timern strax av internet.


Liv Frihet och strävan efter Lycka

Av angelica - 27 november 2007 00:43

Rösta på omröstningen-->

Jag vet att endel av er redan kan ha svarat då jag har haft den aktiv förut, kommer att ha denna tills den är fylld med minst 100 svar, då jag föredrar att ha det antalet svar.

Jag säger som ange- Det är fler besökare än personer som röstat.

Av angelica - 27 november 2007 00:19

-Just nu har jag hjärnsläpp och kommer inte ihåg vilken dag det är, så jag måste typ kolla det nu, kan vara till stor nytta att veta vilken dag vi är på.


En sak som jag blir hyffsat frustrerad över är när läraren ställer frågor oftast om beteende på etologin, han ställer flera frågetecken, alla svarar, tillslut kommer han till en fråga, där det blir tyst i klassrummet, jag vet svaret, ingen svarar, läraren tar det som att ingen vet eller kan svaret, så han berättar med inlevelse precis det jag förmodade, men inte vågade säga.

Jag är så osäker i mig själv, att jag inte vågar svara, kanske har fel, kanske har tänkt fel..?

Du drömmer, du träder in i sömnstadiet- du faller och rycker till.


På fredag är vi kompledig på första lektionen av dagens två, jag har bett mamma att sjukanmäla mig då för jag tänker inte åka till Piteå för en timmes lektion. Istället så far jag till Kristofer redan på torsdag och nattar.

Mysigt<3


Mitt minne sviker mig rejält och det känns inte alls bra, nästan läskigt, inte småsaker utan rätt så väsentliga saker. Jag glömde bort vem Anna.J var, anna som jag åker buss med varje dag, anna i klassen, anna som jag alltid sitter med under lektionerna. Anna - Min första vän i klassen. Jag frågade alltså Carro vem Anna var under lunchen när de sade hennes namn..


-och jag börjar fundera på om det är ett resultat av mina ytterst få sömntimmar. Har gått och lagt mig efter 2 väldigt länge nu, bör tilläggas att jag ska upp 06, dvs 4h sömn, knappt det, ibland 3½. Det kommer inte hålla länge till verkar det som är helt slut, känner mig aldrig pigg längre, inte ens under helgerna, skulle utan problem kunna sova till efter 16, jag har ju min Kristofer som världens bästa anledning att masa mig upp iaf några timmar tidigare!


Det är nu tisdag

Av angelica - 25 november 2007 23:25

Fader gav mig nyss erbjudandet att istället för att skaffa en lägenhet nu i någon månad innan sommarlovet då ingen kommer att vara i den men att ändå betala hyra så får jag typ kompensation i form av pengar, vilket jag efter en fundering tackade ja till. Visst, jag kommer inte kunna ha en hamster än, måste fortsätta pendla till piteå och stiga upp tidigt, det kommer vara oändliga bråk här hemma, men den där summan lät så enormt lockande och jag kunde inte stå emot. Mwhahah.

Av angelica - 25 november 2007 22:42

En gång så skrev jag och fanny "porrigast" som rubrik i ett av mina inlägg och det resulterade i att jag regelbundet får ca 50 besökare på 5 dagar som har sökt porrigast med google och fått upp det inlägget, haha det får mig att fundera över vad folk egentligen gör vid datorerna, mwhahah!


"Jag ger dig pilskhetens pilskaste hjärta för att vi ska gå"

Av angelica - 24 november 2007 19:20

Jag och Krille har nyss kommit hem, vi for till stan vid 14, jag försökte hitta jeans men alla var så fula så jag provade inte ett enda par så jag är sur över att det inte fanns ett enda jävla par. Jag vill mörda alla människor som gick som sengångare och blockerade gångstråken? Sen for vi och det andra kärleksparet Zandra och Sam till bowlinghallen och bowlade, bör tillägga att Krille ledde länge men att jag tog ikapp och vann det hela, smidigt må jag säga. Krille fick dessutom enda striken av oss alla.  Vi drog till Exotic för att käka kvällsbuffè, men det visade sig att det var så bögigt att det bara gällde på onsdagar, kasst, så jag och Krille drog på Max medans de andra gick någon annanstans, efteråt köpte vi juice och choklad, plågades i kylan i väntan på bussen och nu är vi hemmaaaaaaaaaaaaaaaa och ska se på film mest troligt

SemikolonD

DÅ VET NI SNOKARE ihihih 

Dagen har varit så nice förutom min vrede över byxor.'

TJI TJIIIIING  Kristofer<3 

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards