ANGELICATO

Direktlänk till inlägg 27 november 2007

Ett stycke guld som gått förlorat kan återfinnas, men förlorad tid kan aldrig fås tillbaka

Av angelica - 27 november 2007 00:19

-Just nu har jag hjärnsläpp och kommer inte ihåg vilken dag det är, så jag måste typ kolla det nu, kan vara till stor nytta att veta vilken dag vi är på.


En sak som jag blir hyffsat frustrerad över är när läraren ställer frågor oftast om beteende på etologin, han ställer flera frågetecken, alla svarar, tillslut kommer han till en fråga, där det blir tyst i klassrummet, jag vet svaret, ingen svarar, läraren tar det som att ingen vet eller kan svaret, så han berättar med inlevelse precis det jag förmodade, men inte vågade säga.

Jag är så osäker i mig själv, att jag inte vågar svara, kanske har fel, kanske har tänkt fel..?

Du drömmer, du träder in i sömnstadiet- du faller och rycker till.


På fredag är vi kompledig på första lektionen av dagens två, jag har bett mamma att sjukanmäla mig då för jag tänker inte åka till Piteå för en timmes lektion. Istället så far jag till Kristofer redan på torsdag och nattar.

Mysigt<3


Mitt minne sviker mig rejält och det känns inte alls bra, nästan läskigt, inte småsaker utan rätt så väsentliga saker. Jag glömde bort vem Anna.J var, anna som jag åker buss med varje dag, anna i klassen, anna som jag alltid sitter med under lektionerna. Anna - Min första vän i klassen. Jag frågade alltså Carro vem Anna var under lunchen när de sade hennes namn..


-och jag börjar fundera på om det är ett resultat av mina ytterst få sömntimmar. Har gått och lagt mig efter 2 väldigt länge nu, bör tilläggas att jag ska upp 06, dvs 4h sömn, knappt det, ibland 3½. Det kommer inte hålla länge till verkar det som är helt slut, känner mig aldrig pigg längre, inte ens under helgerna, skulle utan problem kunna sova till efter 16, jag har ju min Kristofer som världens bästa anledning att masa mig upp iaf några timmar tidigare!


Det är nu tisdag

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av angelica - 28 december 2014 02:21

        Då var man på andra sidan jorden tillslut.  Varit här ungefär 3 veckor.  Känns fantastiskt att göra något annat än Luleå!   ...

Av angelica - 10 november 2014 18:21

Magkänslan har alltid rätt. Ibland går det bara inte att låta bli att vara en idiot. I slutändan var det ändå lika bra!Snart ger jag fingret åt allt här för ett bra tag, det är ungefär det som håller en vid ytan och ingen annan än jag själv som ger m...

Av angelica - 4 november 2014 22:05

        Finns mycket att säga, men blir inte mer. Varför? Magkänslan. ...

Av angelica - 26 oktober 2014 10:47


Av angelica - 28 juni 2014 23:08

Nån här som varit dit?

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards