ANGELICATO

Alla inlägg under november 2007

Av angelica - 24 november 2007 00:09

Jag och Kristofer kände för att roa oss ute, med madrass ! Som när man var liten, hahahah värsta minnena, började tänka på hur mkt jag och angelina gojsade på ersnässkolan, haha skoj förfan!

Det är inte någon av oss på bilden iaf men ändå hhaah!

Av angelica - 23 november 2007 09:54

Det gick som det gick på provet, försökte det lilla jag tydligen råkat snappa upp under lektionerna, trots mitt flitiga sovande på lektionstid. Har inte ens läst en enda rad och inte ens jobbat på lektionerna som jag egentligen borde ha gjort. Orkade inte slösa min kväll igår på någonting som jag ändå kommer att få göra om. Blev klar efter typ 15 min, då gick jag till förra klassens lektion, sällskapsdjur och fick vara med där istället när de bedömde hundarnas anatomi, så då fick jag ytterligare repetition för provet som är nästa vecka! Tack för det säger jag då, det är ju kul att höra alla bedömningar.


Är det någon som har en hundens anatomi hemma som ni inte känner igen, vet inte riktigt vars jag har min, den är lost, en schäfer på framsidan har jag för mig. Ska nog låna på bib innan jag far hem, typ läsa under helgen nån gång när tid ges.


Ska till Kristofer över helgen<3, ska möta mamma i stan innan 13, pengar ftw.


Av angelica - 22 november 2007 19:25

Dessutom så finns det rätt så många såna här som jag inte sett nån gång

Av angelica - 22 november 2007 19:22

Jag  vill slita av min hud, jag är så fruktansvärt torr och det känns som att jag har utslag överallt, fast det i själv verket är min känsliga och torra hy som har spårat ur, ahr smörjt mig som ett cp, det absorberas på dirren, men likförbannat svider det typ vilken smörja ajg än tar, nej förbannat nu ska jag smörja hela mina ben och rygg osv med helosan, fett fett fett !

Av angelica - 22 november 2007 00:29

KristoferAngelica säger:

jag börjar få slut tidsfördriv

haha, går typ in på internet och drar samma runda hela tiden, pixbox, apberget, hotmail...

Av angelica - 22 november 2007 00:25

Har märkt nyss att man kan lägga in embed-koder för bilder, typ som annas bild hära, råhärlig.

Autumn by ~Koggamojj on deviantART
Av angelica - 21 november 2007 18:07

Har hitills fått MVG på varje delmoment i allmänlydadspasset som vi håller på att ta nu. Imorgon ska vi fortsätta, Maja är så duktig! Hon blir hekt hyper när jag kommer och ska ha henne, det känns så kul, helt uppskattad SemikolonP

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards