ANGELICATO

Alla inlägg under november 2007

Av angelica - 9 november 2007 00:41

Typ jag brukar inte gilla sånt här drygt men den är nice ändå

Av angelica - 8 november 2007 20:10

Idag när vi skulle starta pumpen till akvariet så gjorde mamma fel och jag sa det och berättade hur man ska göra och då blev hon helt upprörd, började skrika åt mig, sa att jag bara satt där och gnällde och att jag bara försökte förstöra för henne. Oftast brukar jag skrika som fan tillbaka i sådana lägen men eftersom jag ville få henne att förstå för det var viktigt att få igång pumpen så sade jag alltihop helt onaturligt lugnt och sansat för att vara jag, men då fortsätta hon att skrika åt mig, avbröt mig helatiden när jag försökte förklara hur man måste bära sig åt, jag fick tillslut det förklarat men hon röt åt mig att gå därifrån, så då gav jag upp och tänkte att det tjänar ändå ingenting till om hon bara tror att jag står och ljuger till ingen nytta, så då gick jag upp till datorn. Typ 5 min efteråt så kom hon upp helt glad och bara "Det fungerade, du hade rätt" FÖRBANNATvad arg jag blev då, helt insane för att hon hade skrikit mig rätt i fejjan att jag ljög, så då skrek jag åt henne en gång för alla att hon fan inte ska anklaga mig hur som helst att jag bara vill förstöra och ljuger, och då blev hon arg på mig hahahaha.


HELVETE INGEN SKA FÅ SÄGA SÅ TILL MIG UTAN ATT FÅ VERBALT SPÖ. satan.

Av angelica - 8 november 2007 00:19

Juste, jag träffade Kristofer på stan i ungefär 15 MYCKET  dyrbara minuter på kulturenshus, det var lyckan!


Hade ridning för några timmar sedan, hon som föll av förra gången hade tydligen fått en spricka i svanskotan, hemskt juh. Det gick bra och i slutet vart det myyycket galopp, det var så kul alltså! Farten, kraften, alltihop. Att sitta på ett halvt ton häst.


Imorgon eller om man ska vara så jävla onödigt petig IDAG så har vi individuellt val, hund hela eftermiddagen, men jag ser bara framför mig hur mycket jag kommer att frysa.

Av angelica - 8 november 2007 00:03

In my head there's only you


Det slutade med att jag drack Loka.

Mums



Juste, jag hörde en räv utifrån gården, den skrek.

Har ni hört en räv?

De låter mycket underligt.

Hörde en första gången förra sommaren.

Den stod på gården.

Jag trodde det var ett barn som grät.

Det visade sig vara räven.

Som grät.

Av angelica - 7 november 2007 23:06

Jag är hungrig och jag vill ha varm mat, men tanken på att behöva tugga känns så förbannat jobbigt. Ibland när jag äter blir jag så less på att tugga så jag tar nå dricka istället, det tar ju sån tid och sen är det ansträgnade och enformigt förfan juh, satans typ man skulle ha nått hål i magen där man bara lade in maten, fast godis vill jag ju smälla i mig i käften förstås.

Jag har inte tålamod att tugga

Av angelica - 7 november 2007 00:12

Jag har blivit så påverkad av Kristofers lillasysters guldhamster, den är så förbannat kelig, mjuk och söt, jag vill ha en och jag har lyckats övertala mamma, kristofer hörde tom när jag frågade, hon sa att jag får skaffa en när jag flyttar till lägenhet, vilket borde bli om några månader dock..

Nu har jag den att se fram emot, dessutom blir det att läsa på under tiden. De har tydligen kisshörna, renliga på den biten iaf.

256

Av angelica - 6 november 2007 23:50

265 besökare på en dag förra månaden, lustigt som fan att analet besökare förra månaden var 3 563st trots att jag typ inte skrev nå alls. stalkers ftw

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Skapa flashcards