ANGELICATO

Alla inlägg under februari 2010

Av angelica - 3 februari 2010 21:45





Studentklänningar, känn paniken. Jordgubbar, äckliga munnar som slaskar på en röd boll. Att de solat ute och lägga upp äckliga benbilder. Att de målat tånaglarna, uew fötter är äckliga, prata inte ens om de!



För att sedan...




Ta fula höstlövsbilder och försöka vara djupa men det blir bara patetiskt. Tjata om varmchoklad och vardagslyx, annars kreverar kvinnohjärnorna och får stinkande mentala sammanbrott för världen är inte ljus. Klaga på hur bleka de är.




Man kommer inte kunna se skillnad på en enda blogg, som vanligt iof. Jag är redan less, mwhahah!

Av angelica - 3 februari 2010 19:15

Är det någon som förtjänar att bli kallad bedårande så är det Kristofer utan tvekan!


Över 2½ år har gått och jag fortsätter att varje dag förundras över honom. Det är en grymt skön känsla. Vill jag ha goda råd, ja då vänder jag mig utan tvekan till honom, ibland känns det som att ha när ett facit över rätt och fel, det känns tryggt. Samtidigt är han sjukt kul och det är lätt hänt att jag glömmer bort andra personer, allt finns ju i honom..


Jag brukar tänka att han är en koala, det passar perfekt ju, iaf om man känner honom. Det enda som fattas är en massa päls! Fast han skulle föredra att jag kallar honom för en ståtlig hinkst ;)


 


Av angelica - 3 februari 2010 17:56

 

♫  Savage Ft Soulja boy - Swing



Av angelica - 3 februari 2010 13:45

 

1.   Manchester ->


Ben ser feta ut, rumpor ser slappa ut, kavajer ser smutsiga ut och jag tänker även på dammiga bussäten. Bär man detta är man endast snuskig och smutsig, det är förfärligt avtändande och vore det ätbart skulle jag spy.




2.   Sammet ->


Mina tankar förs bak till 90-talet då jag hade en lila sammetströja, jag kan inte minnas att jag tyckte om den eller bar den, men den fanns där...i garderoben som en begraven hund. När jag ser just exvis leggings med detta material så blir benen fula, jag ser bara skvalpande fett i materiale, oundvikligt. De är inte smickrande på något vis utan drar bara ner allt till avgrunden.



3.   Pälsväst ->


Ryska kvinnor, prostituerade luder, dumma ungar. Det är t.om förnedrande att se andra bära fenomenet. Endast trashigt och inte på ett coolt vis, utan horigt.




4.   Cowboyboots ->


Sunkiga fötter. Medelålders mammor som vill känna sig coola och försöker vara hippa. Torskiga gubbar och klumpig gång. Gammalt. Det känns som att folk som bär de är lata på något sätt, varför vet jag inte!




5.   "Lappar" på armbågar ->  




Det är inte fränt på något sätt att dra fram detta gamla skämt. Bara för att det var vanligt förut behöver man inte återuppliva detta misstag. Det är så misslyckat att man borde införa böter. inga plagg ser nice ut alls med detta. Det är som att lägga en bajskorv i klädform! Tur nog har inte så många det, men jag har sett en och annan tröja med detta i butik, inte ens om det är svart lack eller annat fränt uppskattar jag det. Ner i soptunnan med detta direkt! 


6. Uggs och foppatofflor ->


Jag orkar inte dra upp denna skit igen, ni vet mycket väl. Ni som höjer de till skyarna och tycker de är fräna kan bajsa ner er..


PSST! Glömde en sak


Byxor med hög midja! Gubbröv a la 70åringar?  Bara gravida som borde få ha de. Det är så motbjudande att de som har det borde gasas! Hur kan en frisk person sätta på sig något som detta?


Har ni något ni vägrar ?

Av angelica - 2 februari 2010 23:20


Imorgon ska jag kläcka ur mig vilka kläder jag inte kan bära med hedern i behåll ! Någon som har några bra gissningar ? ;)



  

Av angelica - 2 februari 2010 21:30

Här kommer det jag tycker om de större bloggarna, var ju för trött igår för att ens leva höll jag på att mena. Funderade för någon månad sen att dra upp skiten men var inte nog peppad. Så vad tycker jag om ... ?


KISSIES


Lite äldre än sina minikopior och det märks enligt mig, visst provocerar hon för att tjäna pengar, men enligt mig känns det just som en roll och att hon har ett personligt avstånd till den rollen, alltså att hon inte drunknat i den än utan är klokare än man tror. Vore jag hon skulle jag skratta åt alla kossor. Kan inte påstå att bloggen är givande på ett intressant vis dock, inget som lockar till tankar. Det roligaste är att läsa vad alla andra stör sig så förbannat på!





KENZAS

Otroligt lamt, torrt, platt, grått, you name it. Tråkigt helt enkelt, jag har ALDRIG läst någonting kul i den bloggen någonsin. För mycket tjejigt på ett mammigt sätt. Mina tankar vandrar till kossor och mammor med åtta barn.. En unge är det enda som fattas för att kaffekoppen ska svämma över. Tragiskt att hon har så mycket läsare när bloggen inte skiljer sig på något sätt från alla andra tjejbloggar. Förut kikade jag in för modellbildernas skull, men inte ens de är fräna längre utan omslagstråkiga.


AMIRS

Brukar inte kika in där ofta, men det ser ut att finnas mer i min smak nu än förut - läsa att någon druckit utgången öl a la 2007 och klagomål på håriga armhålor på tjejer passar mig suveränt ? Dock tjatigt med allt ytligt såsom läppförstoringar, men ÄNDÅ, läppförstoring PÅ EN KILLE, sjukt underhållande i slutändan. Minus för att han verkar ta åt sig personligt av sura kommentarer och videosvar osv. Kul bög.


DESSIES

Förstår att hon tjänar pengar på att provocera, men på något sätt så känns det ändå inte fejk i slutändan,  utan det känns som ett barn som märkt att man får godis av att skrika men gjort det till ett sätt att tänka istället för en mask. Annars tråkiga bilder och torr blogg, antar att åldern spelar en betydande roll, eftersom tankeverksamhet märks inte av.


PAOWS


Känns som att bloggen slits i ett vägskäl, antingen kommer den bli boooring likt blondinbella eller så fortsätter hon försöka hänga med i Dessies takt och stil som det var framförallt förut, vilket i sig är trist. Kul dock att ämnen dyker upp då och då, åsikter ftw.




FOKIS

Gulligt och småroliga prylar. Dock känns det läskigt om det fortsätter vara så mycket försök till att vara gulligt, Det blir fööör mycket - Här vandrar mina tankar till pedofiler, kan inte låta bli. Ytlig blogg, i stort sett tomt på personliga åsikter, reagerar knappt på någonting som skrivs, dock tror jag hon tar åt sig mer än hon vill att man ska tro, lycka till att hålla masken uppe, snart blir det väl nå mentalt sammanbrott och då är det inte så gulligt längre.




DIVERSE SKVALLERBLOGGAR


Har ingen koll på vilka som finns utan snubblar in på de ibland och ser ingen skillnad på de eftersom alla är lika fyllda med patetiska gliringar och desperata scoop.

Många bloggar upplever jag bara som tillfälliga bihang, de läses av många men igen pratar om de and so on.

Av angelica - 2 februari 2010 18:55


"In order to keep the carp alive chefs cook its body but wrap its head in a wet cloth to keep it breathing, before covering it in sauce and serving in on a plate."



Det här var typ det sjukaste jag sett på år.

Av angelica - 1 februari 2010 21:03

Hade tänkte skriva vad jag tycker om de större bloggarna! Åsikter har tagit täten rejält i omröstningen och det gläder mig, vart faktiskt rätt förvånad ?


Dock stupar jag typ vilken minut som helst så sparar det till imorgon. Min dygnsrytm är totalomvänd pga medicinen, blir sjukt morgonpigg, vaknar helst 5-6 (då jag helst går och lägger mig vanligtvis) och däckar plötsligt mitt på eftermiddagen. Ett under att jag är vaken nu, nyss kommit hem från ridningen så det har sin förklaring.


KRUNE KRUNE KRUNE !

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards