ANGELICATO

Alla inlägg under februari 2010

Av angelica - 11 februari 2010 17:38

Första smakprov från ett kommande andra album från Lazee. Underbar.


♫ Lazee ft Apollo Drive - Calling Out

Av angelica - 11 februari 2010 17:25

Jag föredrev tid på LUSH igår, det slutade såhär. Döhärliga grejer...Ansiktsmask, hårstyling, hudlotion, handkräm etc. Love.

Av angelica - 11 februari 2010 12:15


Inte nog med ass push-up som jag bloggade om nyss, kom över detta påfund "C-String" i malins blogg.



För att sedan trilla över denna "Freedom Bra".



Frågan är ju vilken av de tre som är värst ?

Av angelica - 10 februari 2010 22:45

Kolla vilka SJUKT SNYGGA skor jag lyckades rota fram på internätet åt min käraste. Visste att han skulle falla pladask för de och det gjorde han. Så snart sitter dessa kreationer på honom, vore jag kille skulle jag också haffat de. De finns även i knallrosa, sjukt fräna och perfekta!


De blålila finns här på Caliroots. Blålila och rosa här på Sneakersnstuff.

Av angelica - 10 februari 2010 17:45

              

Kan man hävda att en känd person måste vara en "bra förebild" ?


-Bloggar

Ser det överallt på bloggar, direkt de skriver eller lägger upp en opassande bild så är moraltanterna där och wainar. Är man rädd att exvis ens barn ska ta efter opassande gärningar så bör man väl ändå ta ta i roten och uppfostra ungjäveln istället för att kasta över det ansvaret på diverse randompersoner som råkar vara kända? Ser en person upp till korkade saker så är väl antagligen personen korkad i sig ändå, om ändå naturen kunde sålla bort dessa!



-Modeller

Sen det här med exvis modeller. Att gina tricot byter modell nu är ju ingen nyhet längre. Att klaga på att den nya modellen är för smal, vad är det för trams? Det finns olika kroppstyper, vissa är smala, andra är mindre smala, och det hamnade på en smal modell, liite mindre än den förra. Hade det vart en fet modell, skulle folk varit nöjda då, som att det är hälsosamt att vara fet?


-Idioti

Bara för att hon är modell för gina, gör det henne till en förebild?! - Det är ju REN IDIOTI. Man ska väl ändå kunna sålla bort vad man ser upp till själv och inte bara "jaha nu ska jag se ut sådär, fan". Isf borde jag väl se upp till HITLER, han var ju stor, åååh Hitler, jag ska bli som Hitler..!


-Perfektion

Vissa säger att man inte ska behöva sträva efter att vara "perfekt". Att de smala modellerna gör att folk mår dåligt, men om alla modeller ersätts med liite större modeller så kommer folk ändå bara jämföra sig med de och ändå må dåligt.


-Evolution

Jag tycker iaf inte att man ska slänga upp modellbilder på just tjocka människor. Skulle folk få för sig att se upp till de så vet vi ju x antal kilon skulle fastna på var och varannans kropp. Evolutionen gör oss bara fetare för var dag, det är fan inte evolutionsmässigt okej att vara fet, det blir människans undergång...


-Lathet

Kanske är det så att de som klagar på att vissa är dåliga förebilder vill ha ett enklare och närmre "mål", att de helt enkelt inte orkar med vägen till målet?


Fame

Bara för att en person är känd ska det inte betyda att den ska vara en förebild, hur korkad får man vara när man ber kända personer vara bättre förebilder? Är en person inte riktigt en bra förebild så är det väl ändå enklare att bara se på personen som en dålig förebild istället, ska det vara så svårt ? Man kan ju inte gå runt och se kända personer som bra bara för att de syns. Idioter.


Av angelica - 10 februari 2010 14:15


Mascara: L'Oréal Double Extension Beauty Tubes. Foundation: NIVEA Beauty Lift. Rouge, eyeliner, ögonbrynspenna: HM. Flytande Eyeliner: Isadora Waterproof. Ögonskuggor: HM, Isadora + Mine (mineralsmink). Random löspuder.


Det är alltså det jag främst använder och släpar med mig.

Utmanar er andra ! Kanske inte killar då...eller ?

Av angelica - 10 februari 2010 10:15


Det finns ju såna här små att köpa på biografer. Fast inte har jag något sånt hemma så jag tog en burk med torkad ost istället, lite grövre än pulver, det funkade finfint och var mums!

   

Bloppis-annons
Av angelica - 9 februari 2010 21:57


Tänkte köra bloppis på lite stuffs som jag knapp använt/bara provat och vet att jag inte kommer börja använda heller.


Intresserad av nått eller frågor? -Släng då in en kommentar här i bloggen! Priserna är utan fraktkostnad.


8cm klack

Funkar ner till strl 39

Kläder & Skor, Säljes - Luleå (Norrbottens län)
Pris:    50:-
Telefon:    0738143680
 

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards