ANGELICATO

Direktlänk till inlägg 3 februari 2010

6 PLAGG JAG INTE BÄR

Av angelica - 3 februari 2010 13:45

 

1.   Manchester ->


Ben ser feta ut, rumpor ser slappa ut, kavajer ser smutsiga ut och jag tänker även på dammiga bussäten. Bär man detta är man endast snuskig och smutsig, det är förfärligt avtändande och vore det ätbart skulle jag spy.




2.   Sammet ->


Mina tankar förs bak till 90-talet då jag hade en lila sammetströja, jag kan inte minnas att jag tyckte om den eller bar den, men den fanns där...i garderoben som en begraven hund. När jag ser just exvis leggings med detta material så blir benen fula, jag ser bara skvalpande fett i materiale, oundvikligt. De är inte smickrande på något vis utan drar bara ner allt till avgrunden.



3.   Pälsväst ->


Ryska kvinnor, prostituerade luder, dumma ungar. Det är t.om förnedrande att se andra bära fenomenet. Endast trashigt och inte på ett coolt vis, utan horigt.




4.   Cowboyboots ->


Sunkiga fötter. Medelålders mammor som vill känna sig coola och försöker vara hippa. Torskiga gubbar och klumpig gång. Gammalt. Det känns som att folk som bär de är lata på något sätt, varför vet jag inte!




5.   "Lappar" på armbågar ->  




Det är inte fränt på något sätt att dra fram detta gamla skämt. Bara för att det var vanligt förut behöver man inte återuppliva detta misstag. Det är så misslyckat att man borde införa böter. inga plagg ser nice ut alls med detta. Det är som att lägga en bajskorv i klädform! Tur nog har inte så många det, men jag har sett en och annan tröja med detta i butik, inte ens om det är svart lack eller annat fränt uppskattar jag det. Ner i soptunnan med detta direkt! 


6. Uggs och foppatofflor ->


Jag orkar inte dra upp denna skit igen, ni vet mycket väl. Ni som höjer de till skyarna och tycker de är fräna kan bajsa ner er..


PSST! Glömde en sak


Byxor med hög midja! Gubbröv a la 70åringar?  Bara gravida som borde få ha de. Det är så motbjudande att de som har det borde gasas! Hur kan en frisk person sätta på sig något som detta?


Har ni något ni vägrar ?

 
 
emelie talvis

emelie talvis

3 februari 2010 14:46

sv: Tack för din kritik! Det uppskattades.

http://etalvis.blogg.se

 
24år och snart pappa

24år och snart pappa

3 februari 2010 15:56

Varför låter det hitta på?bra anledning? Det fanns även en annan som var också gravid fast hon var mellan 12-14vecka, hennes vännina sa att man får ej de för det finns en riskt att det kan starta förlossningen

http://ttobiasbloggen.blogg.se

 
Johanna

Johanna

3 februari 2010 21:38

jag skulle inte gå i haremsbyxor lr foppatofflor

http://johannasstil.webblogg.se

 
Jenny

Jenny

4 februari 2010 12:35

Haha, jag håller verkligen med om de två första! Förutom att det är fult är själva tyget oskönt också! Speciellt sammet... En gång hade en lärare gröna sammetsbyxor och han var kille, G R Ä S L I G T!

http://tjockjenny.blogg.se

 
joninaa

joninaa

4 februari 2010 20:25

måste hålla med med NÄSTAN alla,
inte foppatofflor,
liksom första gången jag såg foppatofflor kunde jag dö av skratt för dom såg ju så fruktansvärda ut,
men nu är jag van och dom ser helt normala ut.
dom är väldigt praktiska också (;

och hög midja kan vara fint ibland, det beror på vad man har för sorts byxor ...
men t.ex det där med lappar på armbågar fattar jag inte varför nån uppfann det!? :O fult som fan helt enkelt.

http://trasseltos.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

HEJ

5 februari 2010 15:01

Kan hålla med om att allt det där är sjukt fula kläder, men trots att jag HATAR foppatofflornas design osv, så är dom så underbart sköna, så jag måste använda dem ändå ^^

 
Ingen bild

Janita

9 februari 2010 16:16

Jag har på mig pälsväst just nu ): Eller det är inte äkta... men ändå... det är ju fint! ;D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av angelica - 28 december 2014 02:21

        Då var man på andra sidan jorden tillslut.  Varit här ungefär 3 veckor.  Känns fantastiskt att göra något annat än Luleå!   ...

Av angelica - 10 november 2014 18:21

Magkänslan har alltid rätt. Ibland går det bara inte att låta bli att vara en idiot. I slutändan var det ändå lika bra!Snart ger jag fingret åt allt här för ett bra tag, det är ungefär det som håller en vid ytan och ingen annan än jag själv som ger m...

Av angelica - 4 november 2014 22:05

        Finns mycket att säga, men blir inte mer. Varför? Magkänslan. ...

Av angelica - 26 oktober 2014 10:47


Av angelica - 28 juni 2014 23:08

Nån här som varit dit?

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards