ANGELICATO

Direktlänk till inlägg 2 februari 2010

TYCKER TILL OM STORBLOGGAR

Av angelica - 2 februari 2010 21:30

Här kommer det jag tycker om de större bloggarna, var ju för trött igår för att ens leva höll jag på att mena. Funderade för någon månad sen att dra upp skiten men var inte nog peppad. Så vad tycker jag om ... ?


KISSIES


Lite äldre än sina minikopior och det märks enligt mig, visst provocerar hon för att tjäna pengar, men enligt mig känns det just som en roll och att hon har ett personligt avstånd till den rollen, alltså att hon inte drunknat i den än utan är klokare än man tror. Vore jag hon skulle jag skratta åt alla kossor. Kan inte påstå att bloggen är givande på ett intressant vis dock, inget som lockar till tankar. Det roligaste är att läsa vad alla andra stör sig så förbannat på!





KENZAS

Otroligt lamt, torrt, platt, grått, you name it. Tråkigt helt enkelt, jag har ALDRIG läst någonting kul i den bloggen någonsin. För mycket tjejigt på ett mammigt sätt. Mina tankar vandrar till kossor och mammor med åtta barn.. En unge är det enda som fattas för att kaffekoppen ska svämma över. Tragiskt att hon har så mycket läsare när bloggen inte skiljer sig på något sätt från alla andra tjejbloggar. Förut kikade jag in för modellbildernas skull, men inte ens de är fräna längre utan omslagstråkiga.


AMIRS

Brukar inte kika in där ofta, men det ser ut att finnas mer i min smak nu än förut - läsa att någon druckit utgången öl a la 2007 och klagomål på håriga armhålor på tjejer passar mig suveränt ? Dock tjatigt med allt ytligt såsom läppförstoringar, men ÄNDÅ, läppförstoring PÅ EN KILLE, sjukt underhållande i slutändan. Minus för att han verkar ta åt sig personligt av sura kommentarer och videosvar osv. Kul bög.


DESSIES

Förstår att hon tjänar pengar på att provocera, men på något sätt så känns det ändå inte fejk i slutändan,  utan det känns som ett barn som märkt att man får godis av att skrika men gjort det till ett sätt att tänka istället för en mask. Annars tråkiga bilder och torr blogg, antar att åldern spelar en betydande roll, eftersom tankeverksamhet märks inte av.


PAOWS


Känns som att bloggen slits i ett vägskäl, antingen kommer den bli boooring likt blondinbella eller så fortsätter hon försöka hänga med i Dessies takt och stil som det var framförallt förut, vilket i sig är trist. Kul dock att ämnen dyker upp då och då, åsikter ftw.




FOKIS

Gulligt och småroliga prylar. Dock känns det läskigt om det fortsätter vara så mycket försök till att vara gulligt, Det blir fööör mycket - Här vandrar mina tankar till pedofiler, kan inte låta bli. Ytlig blogg, i stort sett tomt på personliga åsikter, reagerar knappt på någonting som skrivs, dock tror jag hon tar åt sig mer än hon vill att man ska tro, lycka till att hålla masken uppe, snart blir det väl nå mentalt sammanbrott och då är det inte så gulligt längre.




DIVERSE SKVALLERBLOGGAR


Har ingen koll på vilka som finns utan snubblar in på de ibland och ser ingen skillnad på de eftersom alla är lika fyllda med patetiska gliringar och desperata scoop.

Många bloggar upplever jag bara som tillfälliga bihang, de läses av många men igen pratar om de and so on.

 
 
malin

malin

3 februari 2010 00:56

damn, det där om foki hade jag aldrig ens tänkt på innan skrev det precis. nu slog det mig att hon är som en robot som bara producerar söta "kawaii" saker :OOO

http://mawhlz.blogg.se

 
z a n n y h

z a n n y h

28 februari 2010 19:51

alltid kul att läsa om andras åsikter! :D

http://zannyh.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av angelica - 28 december 2014 02:21

        Då var man på andra sidan jorden tillslut.  Varit här ungefär 3 veckor.  Känns fantastiskt att göra något annat än Luleå!   ...

Av angelica - 10 november 2014 18:21

Magkänslan har alltid rätt. Ibland går det bara inte att låta bli att vara en idiot. I slutändan var det ändå lika bra!Snart ger jag fingret åt allt här för ett bra tag, det är ungefär det som håller en vid ytan och ingen annan än jag själv som ger m...

Av angelica - 4 november 2014 22:05

        Finns mycket att säga, men blir inte mer. Varför? Magkänslan. ...

Av angelica - 26 oktober 2014 10:47


Av angelica - 28 juni 2014 23:08

Nån här som varit dit?

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards