ANGELICATO

Alla inlägg under december 2008

Av angelica - 25 december 2008 19:09

 "bajs, bajs, det luktar bajs" -janne 

Av angelica - 25 december 2008 15:43

Nu är det ju en 15-årig tjej som blev påkörd av ett tåg på bergviken iförrgår och dog

Ingen som jag kände eller vetat om tidigare, men man ser så många på pixbox/bloggar som kände henne och sörjer.


Stackars familj och stackars vänner, det blir hårt framöver för de..

Vad kan jag säga förutom vila i frid.


Händelsen sägs vara en olycka, men eftersom det inte står någonting i varken tidningarna eller på tv så dras mina tankar åt självmordshållet? Att familjen valt att tysta ned det hela för att de inte vill att det ska bli någon 'nyhet'.


Är det någon som verkligen vet och inte bara säger olycka för att det känns bättre än självmord?

Av angelica - 25 december 2008 03:15

Bloggagratis är som bekvämt men går inte att jämföra med exvis blogg.se eller liknande. Det jag stör mig mest på är att man INTE KAN HA HEADER.

Känns som att ingen tar sig framåt med bloggagratis-bloggarna, som att folk är ganska ytliga och går mycket på designen vissa gånger. Det går inte att pyssla med bloggagratis alls.


Har länge, länge velat byta. Men är rädd att tappa alla läsare, dessutom finns ju massvis med inlägg på den här bloggen och bara här.

Skulle ni följa med mig om jag börjar gömma mig på exvis blogg.se istället?

Av angelica - 25 december 2008 02:52

Kan härmed meddela att jag räddade Emma från att förgäves stå och vänta på att affärerna skulle öppna, för allt är ju stängt på juldagen!

Av angelica - 25 december 2008 01:20

Många har nog redan läst det, sms osv, men ändå, det är så fult, haha


Man skulle starta med att dö och få det gjort..

så vaknar man upp på ett vårdhem och får det bättre för varje dag..

man bliver då utkastad därifrån för man är för frisk och pigg att vara där..

 så kan man gå ner o få hela sin pension..

På din första arbetsdag får du guldklocka..

så arbetar man 40 år till man är ung nog till att dra sig tillbaks från arbetsmarknaden..

Man dricker,festar och har sex

och förbereder sig på att ta en utbildning..så  går man  i skola..

blir barn och leker,

har inga förpliktelser tills man är baby

 

De sista 9 månader tillbringar man i fredfyllt lyx,centralvärme roomservice med mera

 och till sist lämnar man jorden

i en orgasm........................................

Av angelica - 24 december 2008 02:49


Kan även meddela att vi har gästbloggning på klagomuren.

Så är det något jävligt bra ni blivit förbannade över eller sitter och stör er på så är det bara att kontakta via kommentar eller mejl så får vi se.

OFF

Av angelica - 24 december 2008 02:15

Alltså det måste ju vara något rabiat fel på min hjärna så jävla negativ som jag alltid är.


Det enda jag önskar mig är en jävla off-knapp någonstans på kroppen.

Inser ni hur härligt det hade varit för mig? Bara stopp och inget mer.


Nej, jag går inte runt och smider självmordstankar, sånt mode går jag inte på.


Bara en helt vanlig offknapp, lr kanske en timer påkopplad.

Typ "Nu vill jag skita i allt och vara avstängd en vecka från och med nu"


Inser ni hur genialisk det skulle vara? DET kan man tjäna pengar på..eller nej..juste det är OREALISTISKT och ouppnåeligt.


VILKET BARA GÖR MIG ÄNNU MER FÖRBANNAD ÄN JAG REDAN ÄR.

När fan blev jag såhär? Svaret är ALDRIG för jag har ALLTID varit såhär. 

Av angelica - 24 december 2008 01:18

Fördomar finns det massor av. Som att det enda turkar kan är att göra pizza och det enda asiatfolk typ kines-/thai-/japanfolk kan göra är ris.


Men jag måste erkänna att det ändå är lite kul när man ser en turk på bussen till hertsön med en PIZZASPADE som sticker ut från väskan. Eller när en thai har en stor påse RIS i bakluckan av bilen.

och jag kan inte annat än erkänna att det jag ofta tänker på när jag ser en asiattjej på stan är "Undrar om hon är här illegalt, tänk om hon skeppats hit för att bara gifta sig med en gammal vit gubbe. Stackarn."


Visst visst, ingen kommer från Sverige ursprungligen. Men jag skulle föredra om de som kommer hit och begår brott lämnar landet, orka ha hit folk som ändå begår brott gång på gång, det har vi nog av genom alla vanliga svenskars dåd.

 

Angående de som sköter sig så tycker jag det är helt okej att de är kvar!

Bryr mig inte heller om folk är här illegalt så länge de mår bra och sköter sig.


» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Skapa flashcards