ANGELICATO

Alla inlägg under december 2008

Av angelica - 24 december 2008 00:59

Runt minut 7 snackar en snubbe om våldet som en grupp utför på en ensam person. "The biggets pleasure of watching these videos is knowing I've started this trend"


-allt jag har att säga är att människan är smutsig.

Av angelica - 24 december 2008 00:21

Det känns som att den enda som egentligen känner samma avsky för allt är min kusin. She's the best. Hahahh, släkten är värst.

















Jag hade gärna varit på sos med tjejerna istället, galet härligt det hade varit, förutom alla jobbiga promenader och alla dagliga sos-problem.

Det känns som att jag inte tänker på så mycket mer än den tiden. Som att man har lämnat ett helt liv bakom sig och långt bort, men som man ändå tänker tillbaka på och egentligen bara är 5h flygresa bort.


Men nu har ju sos barkat totalt typ och ingen är kvar. Fan.


ÅT HELVETE MED DEN FÖRBANNADE JÄVLA FITTJULEN

DEN ÄR FÖR FAN BARA IVÄGEN OCH JÄVLA FITTIG

FITTJÄVLABULLJÄVLA MUSTFITTA JAG SKA ALDRIG FIRA JUL NÄR JAG FLYTTAR HEMIFRÅN, FÖRBANNADE JÄVLA KUKTRADITION


Av angelica - 23 december 2008 23:19

Det är 2008 och jag har precis egentligen fyllt 18 år.

2009 är nära och även rullatorn samt löständerna.


Jag vill inte sluta som en hemmakärring. Jag vill inte sluta mitt liv med barnspya på axeln och bullmage efter x antal graviditeter. Jag vill inte heller sluta som en tant som sitter framför bingolotto och stickar vantar i väntan på graven.


År 2009 då jag fyller 19 är nära och jag har bara lösa planer för framtiden. Självklart har jag många drömmar, men det är inte det lättaste att nå de.


Vill man nå någonstans måste man bli rik. Antingen får man hoppas på att ärva, bli rikemansbarn, eller bli trisslottare, eller möjligen få en jävligt genial idè som leder till att starta eget. För man kommer ingenstans med en svenssonlön, nej man måste upp i väldiga siffror.

Ingen utbildning kan ta mig dit, nej, vadfan ska lösningen bli.


Ska jag råna banken som en snubbe försökte göra i sommras i Luleå?

Kanske ska jag ansluta mig till de som ringer till folk och drar 100kr från kortet när de svarar. De borde ju tjäna massor?


För nej, jag vill inte sluta som en jävla livstrött svensson med kräk på axlarna och volvo vovve villa.

Då får det fan vara, jag vill fan göra något med mitt liv.

Inte slösa det på utbildning som ändå bara ger alla svenssonlivet.


och folk klagar när rikfolk slösar sina pengar på resor och annat gojs, det har de fan all rätt i världen till. Vad ska de göra med pengarna när de är döda? Ha de med sig i graven? Nej tack. Vore jag äckligt rik skulle jag dra min kos och göra saker.


För jag är 18 år och vad har jag hunnit göra på de åren?

Gått i skolan sen jag var 7 år och bara möglat!


HEELVEEETEEEEE LIVET ÄR SNART SLUT

Jag ska aldrig mer klaga på 40-åriga tanter som försöker se yngre ut, eller 50-åriga män som köper motorcyklar och försöker vara 25 igen. Jag förstår de fan, klart man blir nojig när man tänker efter.


För den dag jag dör, så händer inget mer. Det blir ingen jävla gudsport eller helvete. Det blir ingenting. Eller egentligen är det inte dåligt att dö, det är bara den där tiden innan man dör som jag fruktar.

Av angelica - 23 december 2008 21:32

hahaha, fick det förbannade godiset från gratisgodis.se för någon dag sen, kvar nu är bara skräp.

Av angelica - 23 december 2008 16:09

Av 28 201 bloggar är jag den 16:e populäraste


På bloggportalen ligger jag på 17:e plats

av "Mest besökta privata bloggarna i Luleå."


Det tar sig.

Av angelica - 23 december 2008 15:30

"Freddy Karlberg vann en överväldigande seger i omröstningen om årets Lucia på Södra skolan i Motala.

Men skolans rektor ogiltigförklarade valet och gav ljuskronan till en kvinnlig elev."


Allt jävla feministsnack går mig på nerverna,

likt den osynliga myggan man hör intill örat men aldrig ser när man tänder lampan i syfte att slå ihjäl den.


Visst, jämställdhet i all ära. För mig är det en självklarhet men inte alltid för hela dagens samhälle. Dessvärre blir jag bara hopplöst jävla frustrerad när det finns folk som bryr sig om en skylt som egentligen endast ska fungera som en hjälp i trafiken.


Fru gårman ser ut att ha klänning, har slanka ben likt en barbie och bresar rejält med benen, precis som herr gårman.

Samtidigt klagar många feminister på att leksaksförsäljare/affärer exponerar sina varor könsstereotypt, dvs att tjejavdelningen består av så kallade flickleksaker såsom dockor och så kallade pojkleksaker såsom bilar.

De menar att barnen "tvingas in" i en "viss roll" med ett "visst tänkande".

De menar att en flicka minsann visst ska få/kan leka med den coola marinblåa leksakssoldaten.

och samtidigt propagerar man på att en fru har klänning och har slanka ben. När det i själva verket inte längre är så gammaldags. Nuförtiden går alla runt i jeans, mjukisbyxor och är knubbiga.


Herr Gårman!

Herr Gårman!

På vita strecken får man

Här men inte där tut tut!

Här men inte där tut tut!

Herr Gårman!

Herr Gårman!

På vita sträcken får man!

Av angelica - 23 december 2008 15:28


Kristofer är min lilla kungsfågel

Hopplöst oemotståndlig

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards