ANGELICATO

Alla inlägg under december 2008

Av angelica - 8 december 2008 22:42

blah soffsittarNa

 

Jocke aka rosa pantern

 

stolsittare

 

det är inte piss på willes byxa, hih

 

Fler bilder finns på pixbox

Cuy

Av angelica - 5 december 2008 10:00

Fa838166fea64767b126f55aa7d72449smaEn cuy borde vi införskaffa till skolan!

NU


En stor variant marsvin alltså.

Av angelica - 5 december 2008 09:46


Lemmus lemmus DE: Berglemming CZ: lumík horský NL: berglemming SE: fjällämmel NO: lemen FI: Tunturisopuli



Ärligt riktigt snyggt marsvin, ser ut som en mix av fjällämmel och grävling?!

Av angelica - 4 december 2008 22:49


Funderar på om jag ska publicera gnällinläggen från klagomuren här också?

Inte alla som kollar där ju som missar mina jävla klagomål.

Av angelica - 4 december 2008 22:12

Här sitter jag och lyssnar på busringningar när jag egentligen borde plugga till ett prov jag inte pluggat till än.


Vad händer med världen.



Av angelica - 4 december 2008 19:59

HAPPYFACE MIN LYCKA ÄR FULLKOMLIG

DET SKA KOMMA DEGUS TILL SKOLAN!


Jag har ju pratat med Fia och haft redovisning om de för Ola, kanske förde jag in de på denna plan ? ;>


Favoritdjuret, shitpommes vad jag kommer bosätta mig i smådjurshuset!

Av angelica - 4 december 2008 19:21

Igårkväll satt jag och min kusin och babblade om bl.a gamla minnen på MSN och kom att tänka på en massa fula saker som skett genom åren.


Följande är citat från Annas blogg



"- När vi var små var vi tydligen endast elaka. Jag slet sönder (!) Angelicas leksaker och hon har tyligen drämt en tékopp i huvudet på mig vid något tillfälle. Fast vi hade skoj då också, minns när vi fortfarande brukade fira jul hos mormor och hade typ countdown hela julafton, från morgon till kväll, till tomte-besöket :)



- När vi var typ 7-8 år åkte en stor del av vår släkt (på tiden då släkten fortfarande umgicks) till Gran Canaria. Äckligt kul var det :D Tio år sen, helt sjukt :O



- Angelica har/hade (?) en barack på deras gård inredd med typ våningsängar, bord osv. Eftersom deras hus är extremt lyhört och vi brukade typ vara uppe och flamsa runt hela nätterna så bodde vi ungefär där när jag var och hälsade på henne på somrarna. Jag minns oldschool-tiden när det var Pokémon-nördande och Gameboy Colour som var grejen, då satt vi i den där jävla baracken och spelade Pokémon typ hela nätterna :'D Vad hände, haha



- När vi var kanske 8-9 år (?) och jag hälsade på kusselusen som bor i bushen så gick vi till en fårhage typ varje dag, tog med oss knäckebröd och var där och klappade fåren i flera timmar, hittade på namn åt dem osv. Minneeen, haha



- När vi var typ 13-14 satt vi och kollade TV i Angelicas lillebrors rum. När vi skulle gå ut därifrån och ner till köket så öppnade vi dörren och ser någonting fladdra omkring inne i rummet på övervåningen. Vi panikade och smällde igen dörren men kollade sen igen, och då flyger alltså en fladdermus runt i rummet. Den hade lyckats ta sig in i huset på något sätt, hur stora är oddsen? Minns inte hur vi fick ut den.



- När vi var 14-15 blev vi extremt godis-peppade en dag, och närmsta Ica låg i en by två mil bort. Vad gör vi? Angelica sätter sig på sin moppe och jag på cykeln, sedan håller jag i moppen och tolkar med cykeln i två mil enkelväg - och sen tillbaka. Ungefär fyra mil alltså x( Kan även tillägga att affären var stängd, upptäckte vi när vi kom fram :(



- Förra sommaren var vi ute och moppehajkade en natt i Mörön, spanade efter djur och fotade. Vi såg en älg och en hare, sen drog vi till en strand som heter Renholmen. Vi gick ner till vattnet där vi hittar gigantiska björnspår som ser färska ut - samtidigt som vi inser att vi har lämnat moppen uppe på vägen och måste gå igenom typ skog/massa björkris i skymning för att komma tillbaka till den. Har typ sällan varit så rädd, haha! Blev för övrigt bekräftat med spåren, för min moster hade typ hört av nån sommarstugeägare att han hade sett en biff-björn där på stranden tidigare :| Fy fan



- Sen har vi ju senaste meriten, volontärresan till Spanien. Vi var typ 7 pers som hade varit ute och levt loppan i stan och alla rymdes inte i Sergios bil, så jag och Angelica skulle ta taxi. Angelica var smått halvpackad och kläckte idén "Alltså Anna, taxi är dyrt. Vi promenerar hem!" Jag visste att SOS-folk hade promenerat förut från Fuengirola till Atalaya (bushen där SOS ligger), det är dock runt en mil dit skulle jag tippa och de hade gått på dagen. Iaf, jag nappade på Angelicas förslag och vi började gå runt fyra på natten. Hämtade en karta på en polisstation - som Angelica tappade bort typ direkt, så vi fick traska på improvisation. Efter att ha gått halverst vilse, irrat runt i ösregn och klättrat över en motorväg så var vi på rätt spår och hann faktiskt en ganska bra bit innan Sergio - som tydligen hade vänt med bilen - plockade upp oss. Det var typ inte det smartaste jag gjort i mitt liv, kan jag konstatera i efterhand.


HAHA, kommer du på nåt mer, Angelica? Allt går fel när vi är inblandade men wtf, det är ju kul :'D"

Av angelica - 3 december 2008 23:58

Annaaa, STHLM I JANUARI FFS säger:
det sjukaste jag har sett av dig i fyllan var en kväll när vi kom hem från krogen i spanien när hundarna hade rivit sönder den där extremt äckliga äckel-påsen inne på toan och hett i hela köket
jag fick typ breakdown och du sa råglatt "äääh, det här händer alltid!  "
också lyfte du upp stackars loppan, hedde igång "våldtäktsmän" på högsta volym 4 på morgonen och började dansa och råglatt plocka upp äcklet xD
jag flydde lägenheten


' angelicato säger:
jaaa du gick och grinade utanför  ;P

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Skapa flashcards