ANGELICATO

Alla inlägg under december 2008

Av angelica - 16 december 2008 13:56

Jaha och embed-koden är inaktiverad för lazee på yout.


Setting standards



Av angelica - 11 december 2008 17:28

  • Om ett okänt nr ringer till din mobil så ring inte upp
  • om någon ringer och hävdar sig komma från polisen som vill ha ditt personnummer och ger dig ett telefonnr som du ska ringa sen, ge inte ut det och ring aldrig upp.

Det är såna där jävla folk som snor pengar, från mobilen du ringer från och från bankkortet.


De ringde till farmor imorse kl 5 , som tur var ringde hon aldrig upp.

och de ringde till min farbror och drog polishistorien, han gick till polisstationen och de sa att det inte var från polisen, utan bekräftade bluffen.


well well, ni har säkert fått spamm-mail om liknande, men var uppmärksam ändå.

Av angelica - 10 december 2008 23:33

Jahapp och nu har Coldplay gått och blivit stämda för den här sugiga låten

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/musik/article3960227.ab

Av angelica - 10 december 2008 22:07

Alltså för mig är meningen "Du är unik, precis som alla andra" inte en positiv mening? Jag tänker mig att det betyder att INGEN blir unik eftersom alla redan är det. Ingen är speciell, vi är alla lika jävla medelmåttiga.


Hur uppfattar ni den, positiva jävlar?


Av angelica - 10 december 2008 21:15


Grattis kusinen som kom med i Sveriges fotoklubbars årsbok!



Av angelica - 10 december 2008 20:30

http://www.fargadelinser.com

Yeah och på den här sidan får man ett par gratis färgade månadslinser om man gör ett blogginlägg med en länk till hemsidan.

Du ska ha haft bloggen i mer än två månader, läs mer på hemsidan under "bloggare"


Dock så verkar det inte som att linsvätska+linshållare följer med så då är det otur för de som inte redan har det. Men för mig är det lugnt, har kvar ett halvårs förbrukning som jag inte använt eftersom mina linser skaver, grusar och bara förstör allt. Jag är för känslig för de alla linser jag provat hitills.

Av angelica - 8 december 2008 22:56

Jag vill ha en tatuering på sidan av magen, en speciell tribal men jag lägger inte upp bild.


Nu är grejen den att jag aldrig någonsin sett en tatuering på folk som jag inte direkt lyckats se något som jag aldrig skulle kunna leva med om den satt etsad på mig.


Om jag skulle få ex ojämna linjer, eller att det ser oproportionerligt ut så skulle jag vantrivas något så fruktansvärt.


Jag vill hitills inte att någon i norrbotten ska få röra min hud med nålen. För vad jag sett hitills härifrån är jag verkligen inte nöjd med.


Jag vill inte att det ska se handgjort ut på något sätt.

Kan man inte få en superrobot att göra perfekta tatueringar?


Helvete.

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards