ANGELICATO

Alla inlägg under april 2008

Av angelica - 26 april 2008 18:48

...ni har sett/hört den, men ändå !

Av angelica - 24 april 2008 22:29

Jag har alltså prov/förhör imorgon.

Dessvärre har jag SVAR på frågorna, men INTE självaste FRÅGORNA.

Hur fan ska jag veta vad frågan är då ? -.-

Av angelica - 23 april 2008 23:06

Jag vill njuta såsom jag gjorde förr när jag satt vid datorn.


-: Sitta på arslet med nått sockerfyllt fanskap vid sidan av tangentbordet, alltid hitta nån intressant blogg eller nå. Önskan att få tillbringa hela mitt liv framför dumburken


-Nu: sätter mig - kollar igenom rutinerna; blogg, apberget, pixbox. - klar.Less men sitter kvar.

Ostimulerad sate


Resten av tiden sitter jag och funderar;

Jag kanske ska sova tidigt? - näe jag måste ju få ha fritid.

Jag borde plugga, ska jag? - näe jag måste få ha fritid.


Jag flyr till datorn för att få vila, det är typ där man slipper allt.



Av angelica - 23 april 2008 22:41

Just nu ser man leggings överallt.Det ser jävligt kallt ut må jag säga, iaf i den här årstiden.


Det enda positiva jag ser i de är att det måste vara enkelt på nå sätt, snöra på lite tunt tyg lr vafaan de nu är, inge jeans som drar åt.


Men en sak är säker, det är inte snyggt på feta människor, guh nu låter jag helt hemsk, ajja, jag är faktiskt hemsk.


Vet fan knappt vad som är leg och inte är det, bryr mig som inte.


Dock fick jag knappt på mig mina favoritjeans imorse som jag inte haft på ett par veckor. fan fan fan, får inte växa ur de, jag avlider.


Enda gången jag hevt på mig nå sånt är väl på LK-07. se bild.


Kan ju knappast påstå att det är någonting för mig, helt naket det känns, näfyfan.


Vanesak måntro?

Av angelica - 22 april 2008 23:04

Jahaaaa, här försöker man få kontakt med Angelina Larsson på msn, men så är hon INTE VID DATORN, så hon fick sig en spontan sagostund,att avnjuta när hon väl satt sig till ro igen.


' angelicato säger:
Det var en gång en angelina..
EN DAG såg hon en förtjuuuusande ung herre på konsum...
hon bjöd upp honom på en vals på det kalla golvet på grönsaksavdelningen..
plötsligt fick hon syn på Mr Banan som var en stilig gul karl...
men hon tyckte han var för omogen, på tok för grön för hennes smaklökar
så därför föll hon tillslut för Mr Gurka...
de hade många trevliga middagar tillsammans...
men en dag var det bara en liten stump kvar av honom...
då vart damen nostalgisk och sådde några frön..
från de fröna härstammar dagens alla igelkottar ifrån

eller VAH neej det här måste vara en MYT


jag beordrar härmed stor-ange att umgås med mig på msn, ty jag är sällskaplig av mig ! at the moment iaf !

Av angelica - 22 april 2008 22:26


o en viss person ska alltid hålla på o skicka sms med samma fraser "är det kul att åka buss ? " bara för att man hamnar på samma bussjävel.
"ja ja ja ja ja ja ja ja ja nej antagligen inte!" är mitt svar på de onödiga frågorna.


-Bespar mig.

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards