ANGELICATO

Direktlänk till inlägg 23 april 2008

Smisk på din panna

Av angelica - 23 april 2008 22:41

Just nu ser man leggings överallt.Det ser jävligt kallt ut må jag säga, iaf i den här årstiden.


Det enda positiva jag ser i de är att det måste vara enkelt på nå sätt, snöra på lite tunt tyg lr vafaan de nu är, inge jeans som drar åt.


Men en sak är säker, det är inte snyggt på feta människor, guh nu låter jag helt hemsk, ajja, jag är faktiskt hemsk.


Vet fan knappt vad som är leg och inte är det, bryr mig som inte.


Dock fick jag knappt på mig mina favoritjeans imorse som jag inte haft på ett par veckor. fan fan fan, får inte växa ur de, jag avlider.


Enda gången jag hevt på mig nå sånt är väl på LK-07. se bild.


Kan ju knappast påstå att det är någonting för mig, helt naket det känns, näfyfan.


Vanesak måntro?

 
 
-

-

26 april 2008 15:00

man ska väl kunna klä sig hur man vill oavsätt vikt, jag menar ska folk gå i feta varma mjukisbyxkor en varm dag i juli bara för att andra ska kunna trivas med vad dom ser?

http://-

 
Ingen bild

Jag kan vara vem du vill

26 april 2008 15:10

Varför klaga på folk som är tjocka? Varför får inte dom gå i vilka kläder dom vill? Tycker du att det är så äckligt så låt bli att glo då! har träffat dig irl och kan lugnt säga att du är en helt annan människa gömd bakom dataskärmen. Skärp dig för fan!

 
angelica

angelica

26 april 2008 18:38

jaah klä sig hursomhelst allihopa ;>
vashegooh !

Ska bara påpeka att jag uttryckte mig "Men en sak är säker, det är inte snyggt på feta människor" och ingenting annat. Så kom inte med orden att jag förbjuder klädesval and so on.

Personlighet är en sak och åsikt en annan.

Åsikter ändras ju inte på internet om du undrar.

Så vad har irl med saken att göra ?

http://angelicato.bloggagratis.se

 
angelica

angelica

26 april 2008 18:47

Du säger "ska folk gå i feta varma mjukisbyxkor en varm dag i juli bara för att andra ska kunna trivas med vad dom ser?"
-Dock har jag inte yttrat någonting om att andra ska anpassa sig.

http://angelicato.bloggagratis.se

 
angelicaaa

angelicaaa

27 april 2008 11:34

Så du menar att det är opassande att ha mjukisbyxor på sommaren, jaha är det förbjudet ? jag brukar då ha det ;)

http://angelicato.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av angelica - 28 december 2014 02:21

        Då var man på andra sidan jorden tillslut.  Varit här ungefär 3 veckor.  Känns fantastiskt att göra något annat än Luleå!   ...

Av angelica - 10 november 2014 18:21

Magkänslan har alltid rätt. Ibland går det bara inte att låta bli att vara en idiot. I slutändan var det ändå lika bra!Snart ger jag fingret åt allt här för ett bra tag, det är ungefär det som håller en vid ytan och ingen annan än jag själv som ger m...

Av angelica - 4 november 2014 22:05

        Finns mycket att säga, men blir inte mer. Varför? Magkänslan. ...

Av angelica - 26 oktober 2014 10:47


Av angelica - 28 juni 2014 23:08

Nån här som varit dit?

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards