ANGELICATO

Alla inlägg under april 2008

Av angelica - 11 april 2008 22:27


Heter det; ett rädd lejon eller en rädd lejon



Av angelica - 10 april 2008 15:00

Frågade veterinären vad hon trodde hade hänt Dexter, hon pratade om tarmframfall, något om att fölet kunde ha råkat he sönder livmodern tror jag det var, så att tarmarna hade åkt in och krystats ut, samt att fölet hamnat neråt eller uppåt.

Av angelica - 9 april 2008 22:43

Näe nu får det vara


ska typ strunta i livet


gonatt ni märker väl om jag spyr imorgonbitti

Av angelica - 9 april 2008 21:17


Sagan om Dexter är mycket tragisk.

Från att först bli riden av galna polen-människor som tvingade henne att hoppa 1.10 kort efter att hon fått föl till att komma till Skäret där hon fick det bra. En oerhört duktig häst trots sin bakgrund, min favorit helt klart.

"Vad tjock hon har blivit" tänkte och sa alla

En veterinär granskade henne och konstaterade att livmodertapparna satt så högt upp att hon rent teoretisk sett inte skulle kunna vara dräktig.

Men hon var dräktig trots det märkte de, hon togs ur drift för att ta det lugnt.

Under fölningen tillstötte en fruktansvärd komplikation, mest troligt livmoderomvridning. Benita berättade att det såg ut som i ett slakthus när hon kom in, blod överallt, väggar, golv. Flera meter tarm hade åkt ut och hon led oerhört. Dexter avled, fölet, ja det kom inte ens ut..


Kan ni förstå något så fruktansvärt ?


Jag saknar Dexter riktigt mycket, blir fan tårögd. Alla i stallet saknar henne.

Jag ville ju ha henne till sommaren, men så fick hon föl, men att hon skulle dö, nej det var jag inte beredd på, jag ville ju att det skulle bli hon och jag..

Av angelica - 9 april 2008 18:03

Jag tycker Kristofer är så sjukt härlig, han är min idol, ingen mäter sig med honom alltså. Jag beundrar pojken <3


Den här videon har han visat mig, så kuligt fula de är alltså, haha.

Av angelica - 8 april 2008 17:51


Två blåbär satt på en brygga. Det var blåsigt. Plopp, plopp.



Av angelica - 8 april 2008 17:11

Fitthelvete, vaknade och mådde illa som en gris, vågade inte resa mig upp för att jag inte ville spy, så låg och vred mig. Klev upp, drack ett glas samarin, tänkte att magen kanske är sur och att jag mådde illa därför. -Spydde.

For till bussen, mådde illa, började spy i bussen 5min innan jag skulle kliva av. Hade som tur var påse och satt längst fram.

Härligt, härligt, hade idrott första lektionen, ville inte vara med för att jag fortf. mådde illa som en apa.


Slakta mig.

Av angelica - 7 april 2008 22:35


Fann den fulaste länken på länge i min kusins blogg;

http://morph.cs.st-andrews.ac.uk/Transformer/







"Transexuell bagare i dykardräkt utan kebab?"


» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards