ANGELICATO

Alla inlägg under mars 2008

Av angelica - 18 mars 2008 18:46

Såg att Sissis klor blivit långa så idag tog jag tag i problemet. Hon är ju inte van att jag håller i hela henne sådär. inte Sigge heller för den delen, skitsur var hon, bet som fan in i köttet. Långfingret blev hennes offer och det känns svullet nu. Fick ta på mig Eriks crosshandskar för att kunna fortsätta.

Min starka sötnos, Sissi.


Här är en bild från förra året

Sissi & Sigge.


Jag har bestämt mig för att möblera om lite i köket, de andra i huset får säga vad de vill. (Min önskan = Min lag)

De har inte häckat någon gång och jag tror att de känner sig hotade av fönstret, att det inte är en trygg plats för ungar att bo på.

Ena kökshörnet vill jag ha, dit ska de !


Imorgon ska jag ta med den förra buren som mössen hade till skolan, Sofie ska få låna den, hennes nya musflicka ska få ungar om ett par veckor nämligen + att den rymmer ut ur gallret ut i lägenheten. Hennes kattunge håller dock full koll på vart den befinner sig.


Jag och Sofie klippte ner ett av de nya marsvinen från Lycksele pga att den hade tovig päls. Tänk er dreads i nacken på ett marsvin...härligt ?

Av angelica - 17 mars 2008 23:37

Bloggandet stannar av för många, vilket är lika med mindre tidsfördriv för mig.

ELIN är den enda som är aktiv och nog kul tycker jag, ära åt henne alltså.

Har plockat bort ett par bloggar på mina länkar av den enkla anledningen att det var tråkig läsning eller att det aldrig uppdateras.

Vissa fäljer jag endast för att snoka, yes simma runt i skvallervärlden.


hojjah, flera av de jag följer är det bara ordbajs som kommer fram..


På tal om inget så är jag oerhört lat och feg, en eloge till mig för det

NOT 

Av angelica - 17 mars 2008 22:37


I brist på annat snör jag upp den här, Kristofers

Fast jag fattar inte att folk kan vilja se filmer på jävla cs ?

Visst, hästar och stjärtvikning som han kallar skänkelvikning i all ära

men cs ?


Snart är iaf nån ny film klar

Av angelica - 17 mars 2008 21:58


Måntro dessa är de fulaste jeansen jag någonsin skådat ?



Slår något par dessa ?

Av angelica - 17 mars 2008 21:57

jag tycker barn är läskiga

Av angelica - 17 mars 2008 21:10


Slut pengar på mobilen, bra jobbat !


För er stadsbor är det enkelt; ni tar på er skorna och promenerar till kiosken.

När man bor i en håla har man inte samma förutsättningar.


Akutlösning: http://www.sms.se/?r=42964

Fungerar faktiskt bra, skickade ett par sms till Kristofer alldeles nyss, chill !

Av angelica - 17 mars 2008 19:13


Bespar mig


Visst, långt ifrån helvuxen MEN fuck it


Ska jag hjälpa tant att gå över gatan ?



Av angelica - 17 mars 2008 19:01

Till råga på allt; Så kommer engelska läraren till dagens första lekion

och säger att LÄRAREN SOM VI SKA HA HELA DAGEN ÄR SJUK !

-Jag tog första bussen hem till lule igen.


Så råkade jag på angelina larsson på stan, gissa om jag blev glad ?!

Drog med Krills och angie till max, alla drog frisco ! swingott


När vi var mindre så trodde ju folk att vi var syskon, busschaufförerna frågade alltid vem av oss som skulle av vart osv.


Tydligen så är vi lika långa (179) och väger lika mycket (63) nu, haha sjukt kul :)


Ska bli nice att umgås på lovet, nu har hon ju sig en pojke tillslut och jag har min finaste Kristofer. Kanske kalix lr nå nån dag/dagar ?


* * *

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards