ANGELICATO

Alla inlägg under mars 2008

Av angelica - 7 mars 2008 21:48

Kriiiiiiills lil'sis är ju bara för charmig alltså, utklädd till Kristofer här.


När jag sitter och skriver svenska så kommer hon med sin flicktidning, BRATZ.

"Vilken tycker duuuu e snyyygaaast angeelicaa och ska läsa mitt horoskop. åsså visar hon en massa bratzflickor. "Jag kan namnen på alla, det här är Cloeeeee å det här är..."

Av angelica - 7 mars 2008 12:49


Den här är ju bara för ful alltså, haha

Av angelica - 7 mars 2008 12:04


The moth don't care when he sees the flame
he might get burned but he's in the game
and once he's in he can't go back, and
beat his wings 'til he burns them black
no the moth don't care when he sees the flame


Aimee Mann - The Moth


mmm blir aldrig less, lite har du lyckats påverka mig iaf, kusinen.

Av angelica - 6 mars 2008 18:44

Jag lyckades ta mig ut från Mörön - PÅ EGEN HAND

så skillat alltså


Mamma ba "jag tänker inte skjutsa in dig till stan när du stannar hemma då det egentligen är skola"

å ja ba "och jag kommer inte vara hemma när du kommer hem!!!!"


Så jag tog mitt pick och pack efter att mamma farit och började gå från Mörön mot Ersnäs, 1 mils gång. Det snöade som fan och jag hade en bag på axeln.

Efter ca 500 m stannade en bil, rutan vevades ner och ett "HEEEj, ska du någonstans, vill du ha lift ?" Det var alltså en tant som bor typ 200m ifrån mig som jag känner. Gissa om jag blev glad ?!


Väl i Ersnäs upptäckte jag att jag missat en buss med precis 6 minuter och nästa skulle gå om över 1h. -Bussen blev försenad och det slutade med att jag satt 1½h i snöyran.


Men ingen bestämmer över mig.


Allt slutade lyckligt, jag är ju hos Krills nu och är ledig imorgon.


En flyktig dag.

Av angelica - 5 mars 2008 23:28

Såg just detta på lastfm.


Ska ju lätt glo; dra med mig krills om han är på.


14/3


Finns även att läsa mer här


[Jag har Kristofers autograf på mig]

Av angelica - 5 mars 2008 22:38

Latheten tar över min själ; jag orkar inte dra min röv till skolan imorgon.

Sovmorgon till lunch enligt schemat, men jag förlänger det till hela dagen.


Alltså min höft slutar aldrig växa känns det som, växer ur mina jeans gång på gång. Ett par som jag köpte nån gång i höstas kan jag inte ha längre- DE ÄR FÖR SMÅ... Skulle väl inte påstå att det är fett som lagras, utan snarar bengrejset vad kallar man det , bäckenbenet lr nåå.


På lördag blir det lite av reunion; jag, jenny, emma och självaste darin (armin)

Har inte sett fanskapet sen skolavslutningsdagen i 9an.

Trodde inte jag skulle sakna dampet på skolan, hetsen och allt.

Armin så jävla irriterad jag kunde bli på honom alltså, typ dööda dööda, åsså nu ba faan att det inte finns nån sån längre.

Ska bli så kul alltså. 

Av angelica - 4 mars 2008 18:12

grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
rrrrr raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawr idag smiskade jag en säl puuuuuuuuuuuuuussssssssssssssssssssssssss

Av angelica - 4 mars 2008 16:29

De var mycket trevliga de som undersökte magfanskapet, snälla och lugna.


Det var lite värre än jag hade föreställt mig, var som obehagligt på ett hemskt vis, kväljningar och rapar haha, fast det gick ändå bra utan problem.

Jag är väl inte känslig precis för saker, men när det var som äckligast ville jag bara slita ut slangen.


Det gjorde verkligen inte ont iaf, tur det.


Kände den där slangen i magen en gång, som att någon petade inifrån, haha.


Det var inget magsår, inflammationeller dylikt, men att det kan vara magmunnen som glappar vilket skapar problemen.


De tog även ett sånt där prov, en liten köttbit från insidan, såg på skärmen att det vart lite blod.


Kändes konstigt att se sig själv på skärm i färg, haha.


Så då blir det bara att vänta ett tag på provresultatet om någonting skulle visa sig där.


Så då fick man ledigt idag, härligt ! Tillbringar tiden med Kristofer, ska natta över, myspys <3

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards