ANGELICATO

Direktlänk till inlägg 18 mars 2008

Kloklippning på undulat

Av angelica - 18 mars 2008 18:46

Såg att Sissis klor blivit långa så idag tog jag tag i problemet. Hon är ju inte van att jag håller i hela henne sådär. inte Sigge heller för den delen, skitsur var hon, bet som fan in i köttet. Långfingret blev hennes offer och det känns svullet nu. Fick ta på mig Eriks crosshandskar för att kunna fortsätta.

Min starka sötnos, Sissi.


Här är en bild från förra året

Sissi & Sigge.


Jag har bestämt mig för att möblera om lite i köket, de andra i huset får säga vad de vill. (Min önskan = Min lag)

De har inte häckat någon gång och jag tror att de känner sig hotade av fönstret, att det inte är en trygg plats för ungar att bo på.

Ena kökshörnet vill jag ha, dit ska de !


Imorgon ska jag ta med den förra buren som mössen hade till skolan, Sofie ska få låna den, hennes nya musflicka ska få ungar om ett par veckor nämligen + att den rymmer ut ur gallret ut i lägenheten. Hennes kattunge håller dock full koll på vart den befinner sig.


Jag och Sofie klippte ner ett av de nya marsvinen från Lycksele pga att den hade tovig päls. Tänk er dreads i nacken på ett marsvin...härligt ?

 
 
Ingen bild

kristofer

18 mars 2008 21:19

som att marsvinet bryr sig om den har dreads på ryggen? jag hade tyckt det var coolt (om jag vart marsvinet)

 
Ingen bild

Izaa

19 mars 2008 13:28

nå söta undulater, dom är bara för härliga! villha :) (om man inte är i färd med att klippa klor)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av angelica - 28 december 2014 02:21

        Då var man på andra sidan jorden tillslut.  Varit här ungefär 3 veckor.  Känns fantastiskt att göra något annat än Luleå!   ...

Av angelica - 10 november 2014 18:21

Magkänslan har alltid rätt. Ibland går det bara inte att låta bli att vara en idiot. I slutändan var det ändå lika bra!Snart ger jag fingret åt allt här för ett bra tag, det är ungefär det som håller en vid ytan och ingen annan än jag själv som ger m...

Av angelica - 4 november 2014 22:05

        Finns mycket att säga, men blir inte mer. Varför? Magkänslan. ...

Av angelica - 26 oktober 2014 10:47


Av angelica - 28 juni 2014 23:08

Nån här som varit dit?

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards