ANGELICATO

Alla inlägg under mars 2008

Av angelica - 26 mars 2008 11:49

inatt drömde jag att Fanny skulle resa utomlands och att hon hade töjjt båda öronen XD


jag drömde även att jag hade snöbollskrig med krilles homies i ett ridhus med fontäner som sprutade vatten över alla ! Oo

Av angelica - 25 mars 2008 18:34

Jag vill inte ha några vanliga mainstream-jeans som alla tjejer går runt med.


Kristofer köpte ett par snygga jeans på Blend nyss.


och jag vill fortfarande inte ha några vanliga mainstream-jeans...


Jag vill inte ha ljusblåa jeans, det är äckligt, jag vill inte ha jeans som är höga i midjan ty det ser ut som att man försöker trycka in en bullmage på alla som har det, jag vill inte ha jeans med blixtlås på asset.


ALLT ÄR FULT...


saknar mina jeans från Blend...


HUR FAN kan man tappa bort ett par jeans på bara nån månad?

VEM HAR MINA GRÅ JEANS ?! Fergie-kollektion

Av angelica - 24 mars 2008 22:29

IDAG var jag med Kristofer (jag älskar honom) och familjen till Storklinten, dock kom jag inte ihåg hur segt det är där sen förra året. SÅ det blir KÅBDALISfredag!


Kåbdalis så grrymt mkt härligare alltså!


PUSSHAJ era VIDER !!!

Av angelica - 22 mars 2008 23:55

såg filmen jumper med krills nyss, den var helt okej, men de kunde gärna gjort den lite mer speciell.

Av angelica - 20 mars 2008 20:56


Eira och Eldin ska tydligen våra barn heta, (om vi hade några LOL)

Se generatorn här

Av angelica - 20 mars 2008 18:50

Grisfitta, provade två par killjeans idag på Carlings, riiiktigt snykka alltså.

Ni tror inte att de såg ut som att jag hade tagit för stora tjejjeans...?

Till skillnad från mig så satt de grrryyyyymt snyggt på Kristofer som typ ska köpa ett av paren, som jag ville ha, FÖRBANNADE värld.


Börjar ge upp det här med killjeans, sitter inte bra på mig verkar det som, hojjah, problem problem, NOT.

Provade ett par tjejjeans också, satt skitfult, alldeles för stora.


För att ett par jeans ska sitta riiktigt snyggt ska det ta stopp NEDANFÖR asset, därefter ska man måste dansa sig i de, trycka ner sig i de, jucka och lirka, dra lite till och TILLSLUT skall knappen knäppas. Dra lite till och NU sitter de jääävligt bra.


Korvskinn kallas det Punkt slut

Av angelica - 20 mars 2008 08:44

Ni tror inte hästen som jag skulle vilja ha som sommarhäst, Dexter ÄR MED FÖL. Förbannade pissgrunka.

Alla hade märkt att hon blivit fetare så de kollade, mycket riktigt ; föl.

Fitta på det alltså.


Ridningen igår var sjukt jobbig, lr den delen med gallopp, tror aldrig jag gallopperat så mkt på en lektion nonstop förut. Jag dog nästan.

Hade Jerry, som  är riktigt härlig och mysig.  Honom skulle jag mycket väl kunna ha i sommar om det går för sig! Eller Zara för den delen.

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Skapa flashcards