ANGELICATO

Alla inlägg under mars 2008

Av angelica - 17 mars 2008 18:58

Tyckte som sagt inte alls om den här förns jag hörde den på P3 i bilen, då vart den helt plötsligt okej, så Kristofer, du vann väl

Av angelica - 15 mars 2008 00:02



ADAM TENSTA såg jag och Krillwwwsss, sen drog vi ;P

riktigt MYS

Av angelica - 13 mars 2008 11:29

Borstat samt klippt klorna på marsvin + kaninen Pimpim; som dessutom ska bli far till tre kullar; vilket färväntas bli efter helgen. Mödrarna är en lejonhuvad, vädur och en någonting till.

Tagit ut råttorna på axelpromenad; den vita kommer gärna ut och bits inte, men den grå är mer rädd och säger till, annars snäll när man väl tagit ut den!


En död gerbilunge, de behöver antagligen proteintillskott.


Så från 0630-10 var jag i smådjurshuset med Sofi, hade hål första lektionen.


Hääärligt med djur, alltså ge mig <3

Av angelica - 12 mars 2008 08:12

Äta bulla och se på Andra Avenyn är min nya religion punkt slut.


dinåsårje

Jag saknar ju Kristofer, det gör jag alltid <3


Somnade framför tvn inatt, hann inte se slutet av filmen tydligen och sur är jag, ville ju veta vad som hände, lyckat...

Av angelica - 9 mars 2008 02:09

haha gått ett bra tag nu på tv, men ack så klockren

Av angelica - 8 mars 2008 19:27

Hahah stan från 1030-13 med jenny, armin och emma



Kändes som så ovant, helt kul haha !

(vi prackade på emma fula kläder, därav den heta stilen !)

» My life, your entertainment ♥

Purple hair don't care. LULEÅ

 

Återkommande läsare? ↓

bloglovin

Omröstning ↓

Vad vill du se mer av i bloggen ?
 Klagomål
 Umgänge&Partaj
 Åsikter
 Bloggningstips
 Egopics
 Personlighetstester
 Vardagsbetraktelser
 Smink&Hårtips
 Bus&Hyss
 Tävlingar
 Videobloggar
 Musiktips

Senaste nytt

Kategorier

Tidigare år

Bloggträd

Länkar

Sök i bloggen

Translate

Följ min blogg ↓

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards